onsdag 2 december 2009

021209 ♥

Har kännt mig jätte seg idag. Vet inte varför :S Och de har verkligen
förstört för mig idag. För jag hade tänkt och storstäda ordentligt och
sen sätta upp lite mer julsaker! Har tvättat i eftermiddag ialf och
städningen blev halvfärdig.. . Känns tråkigt. Men var gör man när man
inte orkar?
Hoppas bara jag känner mig piggare i mon. För då vill jag städa klart,
kanske börja lite med julpyntet och sen på kvällen är de träning med
Catharina! :) För nu är hon äntligen tillbaka, efter en månad utomlands!
Fusk! Vill oxå åka iväg utomlands! Speciellt till något varmt ställe.
Men de kommer väl nån gång de oxå :) Har ni läsare några goa ställen
att tipsa om som man kan åka till, som inte är alldeles för dyra? :)



åh! Vad härligt de ser ut!!


5 kommentarer:

Anonym sa...

tack så mycket =D Jag köpte faktiskt bara fyra vanliga blockljus, sedan köpte jag dessa bokstäver som är av stål med en "nål" på på Hemtex och gjorde det själv =)

Kan tipsa dig om att åka till Thailand med billigast möjligast flyg, ta dig mot krabi och Railay Beach och leta där efter billigt hotell, därifrån kan du boka bananbåt och ta dig till massa massa småöar som är helt magiskt fina

http://ninnzanlee.blogg.se

Anonym sa...

Jaa nu i vintern är det såå mysigt :)

Marielle sa...

Sv: Ja jag blev verkligen supersur när jag vaknade och huvudvärken var kvar hehe.

Jag var i Alanya, Turkiet förra sensommaren(?) Det var i slutet på augusti, början på september^^. Och det var iaf heeelt underbart och inte allför dyrt heller.

Linnea sa...

svar:

Tack så mycket! Och det samma =)

Anonym sa...

ja men verkligen! precis lite luft är alltid skönt :)