torsdag 3 december 2009

031209 ♥

Dagen har varit lugn. Kände mig inte piggare idag, så jag har tillbringat
nästan hela dagen på soffan.. :S
Men ikväll har jag varit duktig!!! Åkte i väg och tränade med Catharina vid
7, en timma. Cyklade, rodde och styrketränade :) Sen när jag kom hem tog jag
ut Cindy på en prommenad. I SKOGEN!! Jaa ni hörde rätt.... jag gick ut i den
mörka skogen! För att kunna gå en prommenad med henne lös, utan att riskera
att möta andra. Men faan va läskigt de va. Som tur var hade jag min Ipod så
hörde ju inget annat än min underbara musik ♥. :) Skönt, för mörkrädd som man
är brukar jag alltid höra konstiga saker som skrämmer upp mig mer än att jag
inbillar mig att jag ser saker. Vad gör man inte för sin älskade Cindy?

När jag kom in var de dags att laga lite mat. Och nu har Marcus kommit.
Så jag ska väl hoppa in i duschen nu. Sen blir de väl film :)


Världens goaste kisse

2 kommentarer:

Elin sa...

Det är alltid obehagligt att gå ute när det är mörkt! Jag tycker inte det känns bättre om jag har musik däremot, tänk om nägon kommer bakom mig och jag inte hör det? Förlåt om jag förstörde för dig nu, haha (a)

Debbie&Deniz sa...

Hej hej!
Minns du våran blogg tjockistwins.blogg.se?
Just nu har vi gjort en ny. S å kolla gärna in den så får vi se vad du tycker. Jag har bara gjort ett inlägg men det kommer mycket mer.