tisdag 1 december 2009

1 december ♥

Jag har svårt att tänka mig att de redan är den första december idag.
Tiden går alldeles för fort!! Innan man vet ordet av sitter man där
på julafton.. och sen är allt över :( Så tråkigt. Vissa gånger önskar
man att tiden gick fortare. Men nu önskar jag att den kunde gå saktare.
Julen är så mysig!! Bara vi kunde få lite snö snart oxå.


Min chokladkalender :)


Idag är de dags att börja öppna sina kalendrar. :) Den söta nalle puh
kalendern här ovan, fick jag av mamma för ett par veckor sen. Hon
tyckte den var så söt och kunde inte låta bli, eftersom hon vet att jag
gillar choklad med. Så hon köpte den trots att jag är 22 år :P Men
choklad kalendrar kommer jag nog aldrig bli för gammal för.. eller jo!!
När jag väl skaffat egna barn sen ;)
Har ni någon julkalender?




4 kommentarer:

sarah sa...

Klart man har julkalender :P Men hallo kitty på :D

sanna sa...

har inte köpt nåt spel än har bara dom man fick med...men hoppas jag får mario och mariokart snart=)

HDR-fotografen sa...

Har en liadan kalender. Tror jag sparar allt och kränger dagen innan julafton.

Elin sa...

Jag är allergiker så mamma kom 31 novemberg med en kalender och en påse marabouchoklad med varje ruta inslagen i julpapper, riktigt gulligt, så nu smakar det extra gott ;)