torsdag 31 december 2009

Julen del 2 ♥





När jag var färdig gick jag bort till mamma igen :) Då hade mormor
kommit och strax däreftet kom brosan :). Då var de dags för fika.
Med kusar, pepparkakor och julkakor. Mysigt!
En stund efter fikat började mamma lite smått med maten. Och vi
andra satt o pratade lite. Tills jag gick ut och hjälpte henne.
Det var så gott och mysigt att sätta sig till bords sen. Hade ju
längtat efter all julmat ;)








Efter maten gick jag hem en sväng för att kolla till Cindy och ta en
prommenad. Tyckte så synd om henne och Flisan att dom behövde sitta
ensamma hemma på julafton.. Men dom vet ju inte att de var något speciellt
med den dagen. Bara en annan som bryr sig ;P
När jag kom tillbaka till mamma igen, var de dags för Kalle Anka och gotter.
Mamma hade gjort massa julgodis själv snickers, knäck, ristoppar m.m. m.m.
Jätte gott! Timmen med Kalle Anka gick fort, och strax där efter var de dags
för julklapparna. :)



Min julklappshög :D

Jag fick kläder och saker till hemmet. :) Orkar inte räkna upp allt haha.
En stund efter alla hade öppnat sina paket var dags för fika igen. Men då
orkade jag ingenting mer så satt bara o drack julmust haha.
Vid 19 gick jag och brosan hem till mig. Tog några öl, satt o tjötade och
spelade Mario Kart på wiiet:) Sen sov han över här. Mycket trevligt!
På Juldagen gick vi upp ganska tidigt och jag gjorde frukost som bestod av
tomtegröt och julskinkmacka :) Lite senare kom mamma och då var de fika.
O sen julmat ett par timmar senare . De var roligt o fira lite jul här med.
Eftersom en annan oxå har julpyntat massor ;)
När vi hade ätit gick både mamma och brosan så då passade jag på att vila
en stund, var hur trött som helst efter allt. Sen på kvällen kom Marcus,
då såg vi på en film och bara myste.
Annandagjul var väldigt lugn. Kände mig ganska hängig så spenderade hela
dagen i soffan framför massa filmer o gott :)

Inga kommentarer: