torsdag 10 december 2009

Gokväll ♥

Sätter mig här och tar en liten paus i mitt filmtittande :)
Fanns inget att se på TV (oväntat, eller inte.. :P)så jag satte
Sex and the city the movie. Var ett tag sen jag såg
den nu. Men den e ju så jävla bra! Även om de inte blir
riktigt som dom tänkte sig i filmen.

Idag annars sov jag till halv 2. Vaknade först vid tio, gick upp
och åt frukost o lite så. Men kände mig fortfarande hur trött som
helst. Så gick o la mig igen. Men fick ingen sömn, för vid 11 ringde
Marcus mobil. Precis när jag höll på o somna om.. o samma sak hände
2 ggr till.. innan han till slut åkte i väg för att jobba vid 12.
DÅ kunde jag somna om en stund :)

När jag gick upp ringde jag mamma och tjötade lite. Hon mådde inte
så bra. Så hon frågade om hon inte kunde komma bort en sväng. Och
de e ju självklart! ♥ Så jag gjorde i ordning mig lite snabbt och gick
ut med Cindy innan hon kom .
Blev en hel del pratande, sen passade jag även på att julpynta lite
till. Mysigare när man har sällskap ju! Så nu är jag nästintill färdig! :D
Cindy och Flisan hjälpte oxå till hehe, såhär gulligt såg de ut :




Julsnöretrassel . ^^






4 kommentarer:

Sofie sa...

sv: Ja visst är han duktig! :)

Camilla sa...

vilken fin blogg du har=)

HANNA sa...

tack du!:)

Sara sa...

nä vad söta :)