tisdag 22 december 2009

Stress, stress och stress

De e så mkt som ska hinnas med såhär innan jul :o Hur ska man hinna??
Har varit full rulle här nu i flera dagar känns de som. Handla de o handla
de.. man glömmer massa saker så måste handla i omgångar..:S Köpa dom sista
julklapparna, slå in dom, baka, städa, tvätta, städa igen.
Ska bli skönt när de är julafton så man bara får ta de lugnt och njuta :)

Idag har jag faktiskt slagit in dom sista julklapparna, tvättat, bakat
en julkaka, gjort köttbullar och städat lite grann. Känner mig faktiskt
ganska slut... Så tog nyss en varm och skön dusch. :)

I morron ska jag städa, hjälpa mamma att klä sin gran, koka julskinkan
och göra tomtegröt :)

ååh de e snart juuul! De är bara i morgon kvar!! Såå myys!! Synd bara att
julafton kommer gå så fort :( Innan man vet ordet av så är de över :(
Mys med snö ialf! Har ju snöat massor här nu ikväll! Hoppas de fortsätter
så! Vill ju ha en vit jul! Var ju 5 år sen sist :O

Ne usch vilket rörigt inlägg, är nog bättre att jag åter går till soffan
och mina gamla julfilmer! :p Natti ♥




Inga kommentarer: