onsdag 2 december 2009

011209 ♥

Sitter hemma hos Marcus just nu.. han och hans polare sitter och
spelar spel på varsin PSP.. väldigt socialt :S Eller inte.. Tur
att man tog med sig sin dator så man har något att göra.. :P
Har fått många att rösta på mig ialf :) Många som har sagt att
dom skulle röstat ändå även om jag inte hade sagt något om dom
bara visste om de :) Tack allihopa ♥ ♥ Jag hoppas jag vinner nu!

Idag annars har jag bara tagit de lugnt. Var borta och åt lunch hos
mami, sen var de hem och duscha.. innan jag och Marcus åkte iväg en
sväng. Skulle bytt till vinterdäck på hans bil.. men ett däck var
trasigt så de blev inget med de.. :/ inte bra ju.. för de var väl
igår man skulle bytt egentligen?
Körde senare iväg hans polare, till en annan polare som bodde verkligen
mitt ute i INGENSTANS!! :O jag skojjar inte!! De gick INTE ens köra hela
vägen fram till hans hus :S Vägen var för smal :S Så Max som vi körde
fick gå dom sista 10 minuterna hahhaa! Och de skulle typ ta 1 och ½ timme
att gå till bussen därifrån!! :S :S shiit asså! Palla!! :P

När de var gjort, var de hem och hämta Cindy gumman. Sen vidare till ICA
för att köpa något o käka. O tillslut hamnade vi här hos Marcus. :)
nee nu får dom fan ta o va lite sociala...!!

5 kommentarer:

gotteochvi♥ sa...

sv; tack så mycket. jag använder mig av en speciell sida på internet.

Cilikona sa...

Tack för kommentaren ^^ O jaa, när de gäller sånt så e' de alltid kul o vara olaglig ^^

Klara sa...

SV: Beeptest är ett test de flesta gör i åttan/nian. Man ska ta sig mellan två punkter (20m emellan) innan beepet kommer. När man inte hinner med tempot (beepen kommer tätare och tätare efter varandra) eller inte orkar mer så kan man lägga av. Det finns 17 nivåer med 10 beep på varje steg. En av de få som klarat hela beeptestet är Gunde Svan;)

Cilikona sa...

Mjoo, de va tråkigt att dom inte kunde komma. Men de har varit jätte trevligt o Althea har varit såå glad åt allt hon fått =) Lyckat ändå! ^^

Jaa, jag menar de. De kanske e' jätte farligt. Kanske inte tål el-vispen =D

sara sa...

hihi, grattiss:)!