fredag 26 september 2008

Dagmatte.





Jaa nu var det ett tag sen jag skrev. Har inte haft lust, vet inte heller
riktigt vad jag ska skriva. har ju typ inget roligt att skriva om utan de
e inprincip samma hela tiden. Men men får försöka berätta lite ialf vad jag
har haft för meej.
Har gått upp vid 7 tiden varje dag nu ett tag för dom håller ju på att sätta
in fjärrvärme här i lägenheterna. Och dom börjar ju 7 och slutar 16.
Så då får man ju inte sova för allt borrande och springade. :/ *morr*
Tycker inte om att inte får sova som jag vill. Men allvarligt talat
har de inte varit så jobbigt ändå.. :o e bara de att har man inget och göra
sitter man typ o "känner efter" om man e trött eller inte och bara för man
inte har något och göra känner man seej tröttare än vad man egenligen e.
Men har försöka fördriva tiden på bästa sätt. Har kollat på Vakna med The Vocie
nu på mornarna på kanal 5 :) De e nice.

I tisdags var jag dagmatte till Catharinas lilla hund Pluto.
Så go. När man har honom själv så får man ju se en annan sida av
honom. Annars har jag ju bara träffat honom ute när han o Cindy har
lekt. :) Så det var kul. Och Cindy var jätte glad. Hon ville
leka medesamma när han kom. Så hon försökte förjäves i 20 min. haha.
Det roliga e med att Pluto e lite trög. Inte inne så men jag och Sarah
gick ut med hundarna på eftermiddan, släppte dom på ängen. Pluto
började ju givetvis käka gräs. Och han brydde sej inte ett dugg om
att man sa till honom. Sarah tog honom till och me i nackskinnet och sa
nej. Men 2 sek efter va han där igen.. och då stod han fortfarande brevid
henne :S haha aja.. de var ju samtidgt lite roligt.

Annars har jag umgåts en hel del med Sarah gumman. Vi har varit ute
och gått mycket. *duktiga* Känns skönt när du e
hemma. Man har nån mer att umgås med så för du bor ju så nära :D
Och vi har alltid något kul att snacka om. Älskar deej. <3


Igår tvättade jag och plockade i ordning lite. Så på kvällen kom Jocke
förbi en sväng. Var verkligen kul att träffa deej igen. Var ju så himla
längesen nu. Men nu vet jag ju att du kommer ialf nästa fredag :D
Jag vet att du har mycket att tänka på men jag hoppas verkligen
allt löser seej till de bästa. Och e det någonting så finns jag här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar dig gumman. det vet du massor. Men det som gör mig ledsen är att du inte vill prata med mig när du inte mår bra för jag har mina problem , men snälla gumman skit i det. Okej jag har mkt problem med janne så vidare men det skiter jag i. Du är min vän dig kan jag har kvar hela livet det är man säker på. Janne vet man inte ett skit med. Så snäll gumman snacka med mig när du behöver det för jag finns här för dig. Älskar dig.