tisdag 2 september 2008

Seeg.

Känner meej så enomrt seeg. Men de beror väl på menshelvetet.
Igår satt jag och tog emot massa låtar av Tess gumman.
Och helt plötsligt känner jag bara att jag börjar må skit illa.. :S
Vafan kom det ifrån egentligen...?! Så jag gick ju och la meej direkt
och efter en stund så lugnade ju ner seej..men fan va obehagligt de var..
Sen hade jag skitsvårt att somna.. så har inte sovit alls bra inatt :/
Drömde om Homer i natt igen.. Har börjat drömma skitmkt om honom.
Saknar honom så enormt mkt!!!! :'( <3<3 Han tog verkligen mitt hjärta med storm.
Och hade verkligen önskat att jag kunde behållt honom.. minns den helgen när
dom varit och hämtat honom..om det var samma kväll eller kvällen efter kommer jag inte i håg.. men mådde verkligen skit när jag kom hem.. grät som bara den och ropade ditt namn flera gånger.. önskade att allt var en mardröm att dom hämtat deej men de var de ju inte.. :/
Nee usch..det viktigaste e att du mår bra nu. Men jag kommer alltid att älska deej och du kommer alltid vara min plutt. <3 Vill ju åka och hälsa på deej.. men vet inte om du skulle komma ihåg meej.. vet inte heller om jag orkar se att dom bestämmer över deej.. att dom nu tror att dom vet vad som e bäst för deej och hela den visan..

Aja ska väl gå och göra meej i ordning nu. Ska iväg med Marcus till A6. Kolla lite på HM har ju fortfarande en del av ett presentkort där på 180:- kr. Annars e man ju pank och vet inte hur det ska gå til den 19:onde sep :S . Hoppas de bara går bra nu.. e ju yr och skit. har egentligen bara lust att lägga meej o sova. men men skriver nog sen. Pussheeej.

Inga kommentarer: