fredag 12 september 2008

Många tankar.





Har så många tankar och frågor men så lite svar . Skulle så gärna vilja prata med någon om allt jag går och bär på och skulle vilja ha svar . Men ju mer jag tänker på allt så e de egentligen ingen annan som kan ge meej svar . e bara jag som kan komma fram till dom svaren själv . Och de gör ju saken genast ännu jobbigare . Kommer jag komma fram till rätt svar? Och hur vet jag då att de verkligen e rätt? Vissa fel svar kan ju kännas bra till en början men inte sen.. och tvärtom som vissa rätt svar kan kännas fel i början men inte sen . Allt e så svårt . Hur kommer livet fortsätta egentligen? Hur blir nästa kapitel i mitt liv? Eller kommer jag stå på samma nu länge till? Vill komma framåt med mitt liv snart.. jag gör in princip samma sak varje dag . Kul eller inte . Jag vill ha förändring . Jag vill vara med om något nytt . Jaja får väl se hur allting blir . Hjärnan går på högvarv jämt så jag vet ju knappt varken ut eller in nu för tiden . .

Annars idag har mamma varit här och ätit som vanligt nu mera :p Men jag mår bättre . Har bara hostan kvar sen känner jag ju meej rätt trött, matt och seg . Men det brukar man väl o andra sidan bli när man varit sjuk .
Efter vi hade käkat gick vi och kollade på en gästlägenhet här uppe som mamma ska få va i när dom håller på med fjärrvärmen hos henne . :) Såg helt okeej ut . Kanske ska få va där själv en vecka när dom håller på i min.. men de e verkligen ingenting bestämt.. för allt e ju alltid så himla känsligt jämt när man har djur så.. Men hur farligt kan de va egentligen? Så mkt hinner ju inte håren gå in på en vecka.. och om jag nu ska va där.. så kommer de ända nöjet vara en TV!! Jätte kul eller inte.. ingen dator.. ingen DVD.. bara TV :S Så då kommer man väl inte ha så mkt annat för seej ändå än att städa typ.. och då hinner de ju verkligen inte bli så mkt.. men men får se. Nackdelen e ju med att dom kanske kommer göra min lägenhet den veckan då jag fyller år.. allt kommer ju pajjas då isåfall.. min fest o allt.. *suck*
Jobbigt när de blir så. När man planerat något och så kanske de inte blir som man tänkt... Hoppas att jobbet blir försenat!

Nee nu blev jag väldigt trött. Ska nog sova nu . Pussheej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gumman, jag finns här för dig när du än behöver mig . Du kan prata om allt med mig gumman . Visst kan inte någon annan ge dig svaren, men kan hjälpa dig på vägen mot svaren ? :)

Man känner om det är rätt , i hjärtat . I magen .
Din trötthet ska vi allt få bukt med me en redbull haha ;) Ne med en stor stark ? :P

Jag säger bara en sak . Hata vätterhem. Dom suuger !
Jag blir as sur om dom förstör din födelisdag :'/

LOVE YOU