torsdag 4 september 2008

Höst.

Ruggit Ruggit Ruggit.
Nu märks det verkligen att de e höst. :/ Kom precis in med Cindy. Det både regnar och blåser.. usch. Gillar inte. Däremot e det ett mysa inne väder :) Sitta med någon rolig och kolla på film, spela sällskapsspel, spela TV-spel, Laga mat. m.m. m.m. Finns massa man kan göra..men de e ju inte kul att göra allt de där själv.
Önskar jag hade någon jag kunde umgås nästan jämt med och hitta på massa skojj. Det skulle göra att man orkade mer & blev på bättre humör och det skulle ju i sin tur göra att man orkade ta itu mer med sina problem.. träna mer på ångesten och ta för seej att göra saker.. Vilket som jag varken känner att jag orkar eller har lust med nu.. Men men saknar iallafall gamla tider.. då hade man alltid någon att umgås med. Och kul som faan var det...

Jaja ikväll ska man väl inte sitta uppe hur länge som helst iallafall.
Blev ju väckt 10.00 idag :S Alldeles för tidigt för meej egentligen.
Men jag tkr jag klarade de bra. Har inte vilat idag och både tvättat
o städat :D Blev ju väckt för dom håller på att grejja massa här..
dom ska ju sätta in fjärrvärme här.. Så kl 10.00 idag började dom
borra som faan här utanför och jag bor ju på gaveln med sovrummet
längst ut.. :S :S :S Det var verkligen INTE någon trevlig väckning
och stackars Flisan bara flög ur sängen.. Hon blev jätte rädd :(

Så vad ska man hitta på ihelgen?? Verkligen ingen aning..
e ju pank så det lär väl inte hända så mkt :( Tråkigt.
hade gärna velat gå ut (som vanligt annars hahaha nee så illa e de inte :P)
typ till det nya stället Sliver har ju hört att de ska vara skitfräsht där
annars så funkar ju alltid Centrum. Centrum e bäst!!
Och dit ska jag ju den 3:okt när jag ska fira med vänner.
Fyller ju år den 30 sep men de e ju en tisdag så då blir de bara lugnt och
fira med familjen :) Men den 3:dje okt e de fest :D:D
Hoppas så många som möjligt kommer och säger grattis till mej :D:D
Då blir jag glad!


1 kommentar:

Anonym sa...

Höst är inte en bra årstid .
Känns som att all glädje rinner ur kroppen och man vill bra krypa in i ide ! :P Men det mysiga är som du säger att sitta inne ..

Saknar varm choklad ^^
mumma.

Synd att vi inte bodde närmare varann gumman ... Miss you !