onsdag 17 september 2008

FuckThis.





Folk säger att när man varit med om mkt skit så blir man starkare.
Men när händer det? Tycker bara man trycks ner mer och mer och
sluter till slut in sej i ett skal . Vet att jag e nära att göra det .
Känner det . Men jag vill inte. Men hur gör man då för att ta seej upp igen?
Sen säger finns de en annan sak jag tänker på .
Att de går inte finna lyckan hos någon annan . Kan man inte finna
lyckan hos sig själv så.. Och visst de stämmer ju . Men hur fan
lyckas man med det då? Att må bra känns så långt borta . Det har
det gjort länge . Och man känner verkligen inte igen seej själv .
Vem e hon i spegeln? Vem e hon på alla bilder? :S
Jisses . Blir lite rädd när jag tänker så . Men det e ju bara så jag
känner så nu mera . Men fan har det gått så långt? Har jag verkligen
sjunkigt så lågt? Vad har hänt? Vart tog jag vägen?

Alltså det har ju inte hänt något det e mest massa gammal skit.
Blir arg på mej själv ibland . Varför kan jag inte släppa sånt bara
och gå vidare? Allt e bara ett jävla ältanade. Allt e så fel. Allt!
Vill bara lägga mej och sova . Slippa allt...FuckThis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lilla gumman, jag vet att det känns svårare vissa dagar och man vill bara glömma . Även om jag bor i stan och du däruppe så finns jag här oavsett när så kan du alltid prata med mig. Som jag sa på centrum, jag älskar dig och det är dags att du slutar kyssna på alla andras problem och låter din vänner lyssna på dina . Jag pratar alltid om mina problem med dig men nu är det din tur hjärtat ! ÄLSKAR dig !!!!

Sarah sa...

Jag lyssnar lika mkt på dig som du för mig det vet du hoppas jag.. Älskar dig, Hoppas verkligen du vet att jag gör det och att jag alltid och kommer alltid vilja ditt bästa. Du är värd det bästa. och du är värd att må bra.