onsdag 10 september 2008

It hurts.

Ikväll fick jag mail ifrån Lisbett. För er som inte vet vem Lisbett är så är det hon och hennes familj som var här och hämtade Homer. Det är hos dom han bor nu. Underbart trevlig och snäll människa. Så Homer kunde inte kommit till en bättre familj tror jag. Men det gör ont.. jag vill gärna veta eller mer än gärna veta hur han mår och hur han har de. Men det känns varje gång hon skriver om vad han gör m.m. För att de var jag som visste allt sånt innan. Det var här han bodde. Min plutt. Min kelgris. Går inte en dag utan att jag tänker på honom . <3 Han kommer alltid finnas i mitt hjärta. Han är en riktig glädjespridare som förgyllde min vardag till max när han var här.. Lisbett skriver iallafall att han har fått bättre aptit, sköter sej jätte bra ensam, buwsar och leker mkt sen har han och Sara (dottern på 12 år) börjat på unghundslydnad. Och det är ju jätte bra! Han behöver ju öva och träna på en hel del även om han har lärt seej otroligt mkt på detta 1 och snart ett halvt år. Sara vill även börja träna agility med honom men han vill inte gärna hoppa över hinder. Och det vet jag ju.. det ville han aldrig göra här.. iallafall inte på kommando.. han hoppade gärna över hinder i skogen. men inte annars. Hon skickade med bilder oxå och de gjorde ännu mer ont.. se honom ligga där och mysa med dottern och grejjer.. :'( Måste åka ner och träffa honom så fort jag kan.. eller har råd rättare sagt.. Marcus skulle ju kanske köra då och då måste jag ju självklart ge honom bensinpengar.. jag e som sagt bara lite rädd för att han kanske inte kommer ihåg meej och sen höra dom säga till honom saker och dom vet bäst, se honom kanske ty seej till dottern.. jaa massa såna grejjer som gör så de hugger till inom meej... :'( Lägger upp bilderna här som hon skickade till meej..



Homer & Sara (dottern)






Homer myser med Sara i soffan. :')






SAKNAR!!






FINASTE!! <3





JAG VILL!






annars idag har jag varit väldigt trött.. e ju fortfarande sjuk .
Feber, hosta, täppt eller rinnade näsa..Men tog iallafall ett bad
tidigare idag. var skönt men har aldrig ro och bada egentligen..
låg bara där högst en kvart..sen tog jag en dusch. Men det var skönt
man kände seej ren igen.. för man svettas ju så himla mkt när man
har feber och e sjuk :/ annars har mamma varit här och vi åt middag.
Sen gick hon hem och då vilade jag. gött gött. Så ikväll kom hon igen
så satt vi här och spelade lite kort :) Mys.
marcus var här uppe och lämnade glass, halstabletter och godis till
oss oxå :D Fan vad snäll du e som ställer upp så otroligt mkt!
Finns inte många som gör. På den fronten e du verkligen toppen!!!
TACK så jätte mkt!!
En del har pratar mkt om de här med att jorden skulle gå under i morron
oxå :P :P Tror jag inte ett dugg på . Det har dom sagt så många ggr
innan och se vi lever fortfarande :D Dom snackade ju om det skitmkt
innan milleniet.. då var de jordens undergång år 2000.. men se 8 år senare
lever vi fortfarande. Så nee det kommer inte hända.!
Aja hittade lite sköna låtar på youtube innan som jag ska lägga upp här oxå
sen ska jag nog gå och sova. Hoppas bara jag kan de nu efter jag läst de
där mailet. Alla tankar kom ju upp igen nu.....



Lumidee Ft Arash - I Like You 2008




DEBA - Like WooH (2008 Remix)




JW - Burn It Up (2008)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gumman då ... Vad jobbigt det måste kännas att höra om lilla Homis :'/ Men tänk posetivt . Se vad mycket tillit du byggt upp hos honom, hur fin och bra han har blivit! Du ska vara stolt gumman.

Jag hoppas verkligen att du kryar på dig snart så att vi kan ses <3
Love you .