onsdag 3 september 2008

Hemma igen.

Kom hem för lite mer än en timme sen.
Åkte först upp till A6, kollade lite på
Elgiganten och PC city. Sen blev de HM.
Köpte hårborttagningsgel, rakgel och
makeup svampar bara. Inget kul sådär men
saker jag behöver.
Efter det drog jag och Marcus till MAX. :D
Käkade varsitt supremål och sen skjutsade han
meej till Tess :D. Var så mysigt och trevligt
hos deej. <3<3 Vi måste verkligen börja ses oftare.
Tack för ikväll!

Och jag hoppas verkligen vi skulle kunna åka till
fjällen i vinter. Skulle vara skitkul. Men aj aj aj
vad ont jag skulle ha efter det hahahahha.
Synd bara att allt ska kosta så jävla mkt... :/
Vet ju inte om jag kan åka för den sakens skull...
SÅ JÄVLA TRÅKIGT att de ALLTID ska förstöra saker och ting..
nee de kan du inte köpa för de har du inte råd med..eller
det kan du inte göra för de har du inte pengar till *suck*
Natten tills idag hade jag ju som sagt väldigt svårt att
sova och då låg jag och "inredde" en lägenhet. Som jag
skulle vilja ha och hur på ett ungefär jag ville att den
skulle se ut.. jag vill jag vill jag vill.
Ett snyggt, mysigt och hemtrevligt hem betyder väldigt mkt för meej.
Även om jag knappt har pengar eller så, så försöker jag att fixa
mitt hem nu.. men de e inte lätt.. allt tar sådan tid att fixa
sen blir inte allt som man vill ha det utan man får typ
"köpa ett billigare alternativ".. inte heller så kul men men..

Nee jag får skriva mer i morgon. e rätt trött nu.
Hoppas bara jag får sova bättre inatt.

OverAndOut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var jättemysigt att du kom igår gumman , kändes skönt att slippa vara ensam . <3 Synd att du glömde kassen bara hehe :D:D:D:D Älskar diiiig .