tisdag 9 september 2008

Fortfarande sjuk :(




Usch näsan sticks och rinner.. om den inte täpper till :/ Hatar de.. då kan man ju inte andas ordentligt. Och hatar verkligen att sova med täppt nästa.. går ju knappt inte :/ Tur att man har Neseril som hjälper mot täppan :p Synd bara att man bara kan ta de högst 3 ggr om dagen ..
Vill bli frisk nu! Tycker så synd om Cindy för jag orkar ju inte gå långa prommenader nu.. och de e ju det hon behöver. Har haft tankar på om hon skulle få det bättre hos någon som kunde ge henne all den motion och träning som hon behöver.. som har den tiden och orken. Men jag vill inte. Jag tänker inte ge upp. Jag vill inte svika. Vi ska klara detta tillsammans du och jag Cindy gumman. Önskar bara att jag kunde få må bättre... psykiskt. För så som det har varit väldigt länge nu vet jag inte hur länge och hur mkt mer ja orkar innan jag bryts ner totalt. Var ju länge sen jag kände igen meej själv. Vart tog jag vägen?? !
Jag saknar kärleken så jävla mkt. Bara ha någon som tkr om en för den man är. Ställer upp till 1000%. Slippa vara ensam. Kan komma med överraskningar. Och någon som ibland vet vad som e bäst för en...bättre än vad en själv gör. inte för att försöka vara någon eller tro seej veta allt utan mer för att den känner en så pass väl och bryr seej så mkt. Svårt och förklara.
Men jag e rädd.. skulle jag hitta någon som jag tkr om och de skulle visa seej vara omsesidigt så e jag livrädd... vågar jag öppna meej igen? Satsa allt?
Som de känns nu neeej.. tanken skrämmer meej fruktansvärt.. jag vill men samtidigt inte på något konstigt vänster.. känns om jag skulle träffa någon sådan skulle jag bara vilja fly.. jag vågar inte.
Men med den inställningen kommer jag ju aldrig hitta någon.. men frågan e bara hur man skiter i en sån här sak.. rädslan e för stark.....
Jag må vara stark men verkligen inte på den fronten.






Hittade en dance remix på Flo Rida - Low :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vet vad du snackar om gumman och jag lider med dig.. :/ Stark kan man vara men det är inte allt det hjälper.. Förstå att du saknar närhet. Vet också hur det känns att vara liv rädd samtidigt och inte veta vad man ska göra. Och det med dig och cindy tillsammans är ni starka och ni kämpa tillsammans ni äter alla ;) Puss gumman älskar dig

Anonym sa...

Lilla gumman , förstår verkligen att du känner så efter ett så långt förhållande . Man känner sig så sårbar . Men du vet att jag finns för dig alltid . Kärleken kommer dyka upp,när du är redo hjärtat. Älskar dig <3