måndag 6 oktober 2008

Birthday girl .





Jaa nu e man 21. Firade min födelsedag hemma hos mamii.
Mormor, Noomi, Brosan och Sarah kom dit. :)
Fick jätte god mat och fina presenter. Var trevligt ^^
Var ju t.o.m 3 rättersmiddag ;)
Skinkrullar + liten tonfiskmacka i form av ett hjärta till förrätt.
Lövbiff, pommes och beanasiesås till huvudrätt.
Och någon marräng grejj till efterrätt, med grädde hallon och chocklad.
MUMS!!

På kvällen sen kom mamma och Sarah till meej. Vi mös och hade de trevligt
med att spela lite kort och bara ta de lugnt!
Tack för en bra och trevlig dag!


Sen nu i fredags hade jag ju min födelsedagsfest. :D:D
Städade och grejjade som fan innan så allt skulle vara på topp. :)
Tess hjärtat kom till mig vid halv 5. Hjälpte meej med maten vi skulle ha.
Blev kebabpaj med sallad. gottgott!
När maten nästan var färdig hoppade jag i duschen och när jag kom ut igen
hade både Sarah och Jocke kommit.. eller just de ja. Sarah gumman kom ju
precis innan jag hoppade in i duschen kom jag på :P
Så blev de mat. Myys. Med tända ljus och allt. det var så trevligt!
Sen var det ju presentöppning som Tess var så jätte spänd över. haha.
Hon var nästan lika nyfiken som jag ;P
Av Jocke fick jag en jätte fin väggljusstake som från början såg ut som
en pilbåge nästan hahaha.
En konstgjord svart ros och ett fint litet kort. Någon som vet förresten vad
en svart ros betyder??

Sen av lilla Tess fick jag en jätte snygg väska. :D Blev jätte nöjd!
Ett stort tack till er båda :D:D <3

Efter presentöppningen var de dags att fixa seej, sen blev det mycket
skratt, prat och fotografering ^^. Kom lite fler folk oxå. bl.a
en gammal klasskompis som Jocke fortfarande har kontakt med. Kändes lite skumt
att ha honom här. :P Då var vi ju både jag Tess, Jocke och han Tobbe här från
gamla skol och klasstider :o
Ne men världen e liten. Man vet aldrig vem som känner vem eller så kan både
vara lite kul och rätt skumt faktiskt.

Men men runt halv 11 var det dags att röra seej ner mot stan =)
Till Centrum givetvis. Min favoritclub här ju i stan. =)
Kom före kön för vi stod ju på listan.. Men fick ändå betala inträde :S:S
Tyckte jag var skit skumt.. jaja tur att alla hade pengar till det.
Så blev de drinkar och dans :D
Träffade Dick oxå utanför Centrum under en rökpaus. :) Han kom för att
säga grattis till meej. Men kom dock inte in för dom påstod att de var fullt :S
Man bara whatthafuck!?! Jag har fan varit där när det varit mkt mkt mer folk!
Men det var ju tyvärr inget mer att göra med det. Vakterna hade ju koll som fan så :/
Han fick ju gå vidare till O'learys ist.

Sen hände lite saker ja inte gilla egentligen. Blev lite sur.
Slutade ialf med att Sarah och Jocke följde med tillbaka till mej.
Käkade den andra pajjen som var kvar och sen var de sova.
Eller ja. Jocke och jag snackade ju till kl. 5 eller nånting innan vi
somnade. Önskar att allt löser seej för deej på bästa sätt.
Du e faktiskt värd det! Även om du inte tror på det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hade jätte trevligt på din fest baby ! Hoppas vi kan ut o partaya snart igen . Älskar dig gumman, no mather what ! Du är min babe , love you !!