lördag 6 september 2008

Vocie -08

Kollade nyss på The Vocie Live -08 på TV.
Faan jag ville ju dit!! Det var gratiskonsert
och jag kunde ändå inte åka dit. Hade inte ens
råd med resan lixom.. hur surt e inte det då??
Men jag SKA dit nästa år!! Jag MÅSTE!! Jag VILL!
Hoppas bara att de kommer lika bra artister nästa
år som det var nu.
Surt bara att man inte fick se så mkt som jag hoppats på.
Men men fick ju en liten inblick på hur det var iallafall.
Jag satt här och röös. RnB is my shiit. älska älska älska.
Såg oxå många som blev utlyftna. Minns själv då när jag var
på Hultsfred och såg Marilyn Manson.. Jag och Marcus stod ju
nästan längst fram och fan vad dom där bakom tryckte på.
Så jag blev ju utlyft. Mådde inte bra av att stå där och pressas
och då var de ju inte alls sån här publik så får se hur de går
nästa år då :p Men finns ju typ inte så stor chans att man kommer
så långt fram heller på en sån här konsert :p





Flo Rida e så heet ^^








Adam Tensta me likeey. ^^








Brick & Lace. ^^

1 kommentar:

Anonym sa...

The voice konserten skull jag också velat gått på, synd dock att dom knappt visade nåt på voice idag ;(