måndag 1 september 2008

Längesen.

Jaa nu var de verkligen längesen jag skrev någonting här :P.
Men jag har varken haft lust eller ork..Mår ju fortfarande
inte bra i meej själv och jag börjar fundera på om jag någonsin
kommer att göra det.

Jaja annars längtar man till sin födelsedag :D Som jag ska fira
hemma hos mamma med familjen först på min dag. Sen på fredagen
efter blir de fest med vänner och själklart min älskade syster Tess. <3
Fan vad jag älskar deej gumman. Önskar att de kunde bli som förr.
Då vi sågs massor och delade allt. *sakna*

Men jag hoppas att så många kommer till krogen iallafall och säger grattis till mej!
Den 3-okt på Centrum :D:D
Har alltid haft privatfest på min födelsedag innan men de kommer ju knappt någon :/ Alla bara sviker nästan.. många snackar om att dom saknar privatfesterna men när man väl ska ha någon.. nee då ska alla på krogen..?! :S Förstår meej inte på folk ibland men men.. kommer aldrig glömma min födelsedag för 2 år sen som var perfekt hos mamma och firandet med familjen.. kommer hem med Marcus för det var då vi var tillsammans.. gör i ordning de sista..tänder ljus, häller upp snacks och godis i skålar.. gör spelningslista med musiken..fixade meej i ordning massor. .lockade håret.. Jag fick t.o.m välja vad han skulle ha på sig..och sen kommer de bara 2 pers... :S Fan vad besviken jag blev då... och vad jag på något sätt tyckte synd om marcus som verkligen försökt allt för meej och så blev de såhär.. Nee fan jag har verkligen inte såå höga förväntningar av mina födelsedagsfirande med mina vänner... Men på något sätt kan jag ju inte heller sluta hoppas att de ska bli annorlunda nästa gång..


Annars kom Marcus med nya högtalare till meej igår :D TackTack! Får köpa dom för 200:- och dom kostar 700:- nya. Han hade fått köpa dom billigt av hans polare :D Snällt att tänka på meej. Jag behövde ju faktiskt nya dels hade jag ju haft dom väldigt länge.. men sen e de ju defenetivt ingen bas i dom de e de verkligen här :D:D e ju 2 högtalare med en baslåda :D Logitech z4. Får väl bara se vad grannarna säger efter nästa fest?! hahaha.

Nee nu ska jag gå och röka sen blir de prommenad till Huskvarna med Cindy e det tänkt. ;P Pusssheej. ---<-@

Inga kommentarer: