lördag 6 september 2008

Sjuk :(

Sjuk Sjuk Sjuk.
Hata Hata Hata.

Jaa nu e jag verkligen sjuk..ögona sticks,
näsan rinner, jag svettas, känner mej yr,
mår lite illa och har ont i huvudet :( Bläh!
Så idag har jag inte gjort mkt alls. Städade
ur badrummet och vikt ihop rentvätt.
Annars har jag pratat med lite folk på datorn och
luggit och kollat på sex and the city. Som jag älskar,
har sett alla avsnitten hur många ggr som helst.
Men tröttnar aldrig. Och de som e kul e alltid kul
oavsett vilken gång man ser det. Kom på meej själv här om dan
med att bara sitta och le hela tiden när jag tittar på det. hahha.
Men jag vill ha det som dom! som bara i sista avsnittet när
Carrie kommer in på "deras" cafe eller vad de e där dom
alltid äter frukost. när hon varit i Paris i några veckor.
Och Samantha, Charlotte och Miranda bara skriker för dom blir
så glada av att se henne igen... Skulle ja vara borta i 2-3 veckor.
finns väl ingen som skulle bli så jätte glad av att se meej efter det..
För jag umgås ju inte med någon varje dag så eller varanandag.. de
kan ju gå veckor innan man träffar sina vänner så då gör de ju
faktiskt ingen skillnad. Trist Trist.

Aja nu ska jag slänga meej framför tvin igen. Börjar bli väldigt trött!
Pussheej.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig gumman <3

Anonym sa...

Hoppas du kryar på dig VÄLDIGT snart hjärtat . Saknar dig !