torsdag 4 september 2008

Tvättat..

Kom precis upp från tvättstugan med all min tvätt. *pust*
Man bär ner i omgångar de man ska tvätta. Men sen ska allt
upp oxå på en gång.. och jag har ju inte tvättstugan i mitt hus
heller utan får gå till huset brevid.. längst bort :S
Aja.. det e iallafall mkt lättare att boka tvättid nu.
När man måste ha bricka o shiit.. nu kan man ju komma ner
samma dag och boka.. slippa boka hundra år i förväg :P

Annars var jag borta hos mamma och ät som vanligt vid 13.00
sen följde hon med meej hem för att hjälpa meej att städa.
Tack Tack :) <3<3
Har hoppats på att Tess gumman skulle komma idag med.
Hon skulle ringa efter ett besök hos FK men har inte hört
något än :( Tråkigt. Tänkte ju annars att de var ett bra tillfälle
när pojken din jobbar länge.. sen har du ju inte varit hos meej på
ett tag. Men men det blir nog snart :)

Nee nu ska jag nog mysa ner meej i soffan lite.
e trött och seeg som fan sen har man ont i huvudet. :/
e väl åska i luften nu igen..

1 kommentar:

Anonym sa...

Förlåt gumman .
Ville erkligen träffa dig !
Men mamma kom förbi ... ;(

LOVE YOU