onsdag 3 september 2008

Klippt meej. :)

Kom hem från mamii nyss. Carrie var oxå där och klippte meej :)
Så nu har man rätt så kort hår igen. Me like. Så nu ska jag bara
färga det svart.. Och jaaa jag vet redan att mitt hår ÄR svart
men det e så att ända sen jag var liten har jag haft vita hårstrån
som kommer framväxande ..:S:S Har ingen aning om vad de e..
och de e något som jag stör/stört meej på länge. e ju lixom inte kul
att vara 20 år och ha redan ljusa hårstrån ..:S Eller ännu yngre..
Men de e ju tur på det viset att de e bara på huvudet och ingen
annastans hahaha.

Annars idag har jag städat och badat Cindy. Hon fäller ju så jävla
mkt nu.. men de e väl sommarpälsen som ska av så hon kan få
vinterpäls. Frågade ju Carrie innan och hennes fäller ju lika mkt så.
Det var ju tur på det viset så att de inte berodde på något annat.
Men de e verkligen så otacksamt att städa speciellt damsuga..
för nu när Cindy gumman e inne i sin fällperiod blir ju mattorna
fulla med hår.. så damsuger man sen efter en dag ser de likadant ut igen :S:S

Fick höra idag med.. "vad har du för deej nu då?" "Vet du vad du vill
göra, jobba med? Eller hur har du tänkt?"
JAG VET JU INTE! Varför ska man alltid behöva känna den pressen..
Alla andra jobbar.. Alla andra pluggar..Alla andra gör någonting.
Men inte jag.. men de måste jag göra för de e inte bra att vara så ung
och inte göra någonting.. det mår du inte bra av.. Du kan bli försoffad.
Va faan?!?! Kan jag få göra vad jag vill med mitt liv?? Och nu
när inte jag vet vad jag vill göra.. kan inte det vänta till jag vet då?!?!
nee usch orka.. blir så irriterad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

shitans har du kort hår nu?? i want to see..:D:D:D:D:D puspuss

Anonym sa...

Nej men hoppsan, skönt med kort hår nu gumman ? :D

Förstår att det är frustrerande. När man vet vad man vill göra, då gör man det. Inte börja jobba bara för att ! Älskar dig, puss Tess !