lördag 6 september 2008

Känner meej sjuk..:(

Har kännt meej matt och seg hela dagen idag.
Känns som jag börjar få den äckliga klumpen längst
bak i gommen och har nysigt en hel del :/ Vill inte bli sjuk!!!!
Jag vägrar!!! Men måste jag nu bli de.. så visst då får jag väl bli det nu då
för jag vill fan inte bli sjuk när jag fyller år i slutet av månaden!!
Men usch.. tkr verkligen inte om att vara sjuk.. och de konstiga e att jag inte varit
sjuk på jätte länge nu. Sen för några veckor sen fick jag multivitaminer av mamma för de e ju bra att ta nu när hösten börjar komma.. och nu när jag druckit upp nästan alla brustabletter DÅ kommer detta :S :S Förstår inte men men.
Så idag var jag bara borta och åt lite mat hos mamma sen gick jag och hem
och vilade en bra stund. soft soft.
Annars blev jag väck kl. 07.00 idag av att dom bankade och höll på här utanför :S :/
Bara önskar dom kunde bli färdiga snart med alla oväsen och grejjer.
Men i mon blir de ju lugnt i allafall. Då e dom ju lediga :D

Ikväll kom mamma hit och vi har spelat massa. Det e kul och väldigt tidsfördrivande :) Så tog hon med seej lite mat oxå :) TackTack! Har ju ingen mat hemma typ :/ Fått lägga meej hungrig flera kvällar nu och de e bara den 5 eller ja 6 eftersom klockan e efter 12 :P Jobbigt... Men Marcus har ju kommit några kvällar med lite mat. Tack för det. e väldigt snällt av deej! Du e toppen på att ställa upp!
Vet inte vad jag skulle gjort utan deej annars många ggr. <3 Men vet heller inte hur jag vill att de ska va mellan oss... tycker om dej fortfarande och jag blir ju svartsjuk när du sitter och flörtar/pratar med andra tjejer.. Känner meej trygg med dej.. men vill inte tillbaka till det vi hade i slutet.. känns som vi tänker och har mkt gemensamt med ändå inte.. allt e så svårt... :/



1 kommentar:

Anonym sa...

Gumman då . Inte bra att du börjar bi sjuk ju <3
Hoppas att du kryar på dig iallafall . Och det med marcus, gumman ... Tänk på ditt bästa (L) Love you