lördag 14 februari 2009

Alla <3's Dag.

Yees idag är de alla <3's dag. Andra året i rad som jag "firar" den ensam.. Känns faktiskt lite deprimerande... Jag saknar kärleken emormt. Känner meej så ensam ibland. Men vill inte heller rusa in i något som inte känns bra heller.. Efter mitt förhållande med M vill jag verkligen inte ha ett förhållande bara för ett tag.. Innan jag träffade M hade jag lite olika pojkvänner och tänkte inte så jätte mkt på det.. Inte heller brydde jag meej så mkt om de inte höll så länge.. Jag vet att jag brukade tänka.. får se hur länge detta håller.. Hmm.
Men efter att jag träffat M har jag fått en annan syn på kärlek.. Tyvärr funkade de inte mellan oss bara.. tyvärr ska det ju alltid vara nånting :/

Försöker dock att lägga meej själv i första hand nu. Tänka på vad jag vill, hur jag mår och vad jag vill göra. För tids nog hittar man någon, eller e det inte så? :)

Har varit väldigt trött idag.. dödstrött.. antagligen för att min vecka e på väg.. sen har jag väl inte direkt luggit på latsidan de sista.. gymmat och gått massa prommenader :) *känner meej duktig*

Nee nu ska jag fortsätta och kolla på filmen. Ser på 3:an. "The Perfect Man".
Pussheej

Inga kommentarer: