torsdag 19 februari 2009

:)


Min kisse har en sköön style ;)

Kom precis in. Har varit ute och buwsat massor med Cindy i snön :) M var med oxå :) Roligt när man e flera. Och sen var de ju så länge sen han var med ute. Sprang en hel del själv oxå.. något måste man ju göra.. har ju inte varit på gymmet än denna veckan och inte orkat stå på träningsmaskinen idag :P
Mamma var här som vanligt. Käkade lite mat och spelade kort, de tkr jag e myys! ^^
Efter hon hade gått kom M och hämtade meej och följde med meej o handlade. Willys e bäst! Fick en hel del för 800:- trodde de skulle kosta mkt meeeer! Efter de var de hem till mamma en sväng och lämna de jag hade handlat till henne och sen hem packa in mitt. Var ju rätt hungrig när vi kom hem men ställde meej och diskade först för hatar när de e massa disk. Sen blev de mat och TV :)

Nee nu ska jag nog fortsätta sotera lite musiic.
Kanske skriver lite mer sen.
Pussheej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som du haft en heltrevlig dag gumman . Alltid skönt att få handlat hem mat och sånt :) Love u hun

Anonym sa...

shit va du tränar mycket, va duktig du är gumman, själv försöker man träna hyffsat bra, hehe men vi får se hur de går med de:P'
puss