tisdag 24 februari 2009

Sorry.

Förlåt för min dåliga uppdatering på senaste.. men har haft fullt upp!! Och när jag väl tagit de lugnt ett litet tag har inte bloggen varit de första jag tänkt på :P hehehe.

I Fredags kände jag mig på jätte bra humör och livet var bara toppen! 2009 is the year! :D Jag hämtade ut 2 paket. En från H&M med 2 toppar i. En jätte snygg festtopp och en annan vardags som jag inte blev så nöjd med för den såg inte lite dan ut som på bilderna i katalogen och på hemsidan :/. men men sånt som händer. Den andra paketen var från Ellos, 2 par byxor. Ett par svarta jeans och ett par vita. Bra o ha som bas. Och vita byxor e så jävla snyggt på sommaren.
Eftersom jag var så glad, kände jag för att fira lite så messade Ida gumman och frågade om inte hon hade lust o festa. Och de ville hon :D. Så hon o Sebbe kom upp på kvällen.. drack lite, snackade o spelade lite kort. Sen vid 23.00 körde Sebbe ner oss till stan :) De var bara de att när vi kommit till stadsbibloteket.. kom jag på att både mitt legg och bankomatkort låg hemma :S:S:S:S:S:S:S:S!!!! Så de var ju bara vända och köra tillbaka igen.. halka hem lite lagom o hämta grejjerna och åka ner igen :P . Vi drog till Harrys/Sliver. Gick in och beställde varsin drink och kollade läget lite.. har ju aldrig varit på Sliver innan.. snyggt men inte riktigt min stil. Spelade inte heller så bra musik..typ samma stuk hela kvällen :S Snacka om urtjatat..men men. Höll oss inne på Harrys istället. Sjöng till gammla låtar och dansade :D Vid 2 kom Marcus och hämtade meej och vi åkte till MAX o köpte med oss lite mat. Åkte hem o käka o sen var de sova. Tack för en jätte trevlig kväll!!! Ida vi måste verkligen börja ses oftare! <3 Luuv.



:)



Vi!<3


Lördag. Vaknade tidigt.. var bakis :P haha. Men de blir ju så när jag dricker sprit.. men vafan orka dricka öl jämt :P Gick upp och käkade lite frukost och drack massa vatten. Sen gick jag och la meej en liten stund till. När jag kom upp sen igen mådde jag lite bättre.. . Efter en stund drog jag o Marcus i väg till Jysk där jag köpte nya kuddar, Rilo där de blev massa saker till Cindy gumman.. din bortskämda skitunge ;P.. hon fick bl.a en klövjeväska, en ny bädd, en lång lina, leksak och massa godis hehe :) Sen blev de mediamarket för att kolla på en annan mobil.. min en ju ganska sleten om man säger så.. har några år på nacken.. men hittade ingen direkt som jag fastnade för. Så då bar de iväg till Evergreen. Var skithungrig hade ju inte ätit något sen typ 9 på morronen :S Så de var gött! Efter de blev de IKEA.. köpte en bäddmadrass. Skit mjuk och go, jobbigt bara att dom e så dyra!!! Fattar inte att en bäddmadrass e inprincip lika dyrt som o köpa en tjockmadrass :S men men. Efter Ikea orkade jag inte gå runt o kolla något mer.. var trött och fortfarande lite bakis. Så vi drog hem med grejjerna.. Cindy blev jätte glad och la sej nästan i sin nya bädd med de samma ;) Väskan var dock för liten och bäddmadrassen oxå :S Och blev väldigt orolig för jag hade ju klippt upp hela plasten som satt runt.. men jag och Marcus hjälptes åt att försöka plasta in den igen så gott de gick. Mamma kom en sväng för att titta lite på sakerna jag köpt.. tycker de e jätte roligt o visa sånt :) sen efter en stund bar de av till Huskvarna. Marcus polare Max hade fest. Men de var rätt soft.. inte så mkt folk och skön stämning. Tog bara en öl.. snackade och softade. Marcus körde även ett livesett under kvällen. Måste varit roligt :) Kom väl hem vid 3.



Nu har ni fått liite uppdatering. Ska försöka och fortsätta senare. Men nu blir de att fortsätta städa lite. Har ju kommit efter med de nu när jag knappt varit hemma.
Puss på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja de måste vi verkligen. Å inte bara träffas när vi ska festa:P hehe..älskar dig gumman min puss