måndag 16 februari 2009

Hjälp?

Nu blev de många inlägg i dag. Men nu vill jag att alla som läser detta inlägg och känner meej lämnar en kommentar. Behöver era råd och hjälp. Har suttit en liten stund nu och kollat på SOS Animals hemsida. (Organisationens hemsida där jag tog Homer i från innan). Är faktiskt väldigt sugen på att ta hem och hjälpa en till nu. Men tar jag på meej för mkt jobb då? Tror ni att jag skulle klara ut de? Man vet ju som sagt inte hur länge en sån hund stannar heller.. håller ju på att planera en del inför sommaren. Snälla hjälp.. hur ska jag göra? Jag vill ju så gärna.

Och e de någon som isåfall kunde erbjuda seej att hjälpa meej nån gång ifall jag skulle behöva hjälp?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tro du skulle klara det helt klart. Du vet att jag hjälper dig så mkt jag kan och är hemma.. Men efter som man inte vet hur länge hunden stannar så kanske du skulle dels vara säker på att du hade en hundvakt som skulle klara en sådan hund inför sommaren. Sen att du är säker på att du har råd och tiden om man tänker på om du skulle fixa allt inför cindys valpar. Men jag tro på dig. Och jag hjälper så mkt jag kan..

Anonym sa...

Jag tycker du ska tänka så här.:har jag tillräckligt med tid? Hur hårt tog jag de när Homer åkte,skulle jag klara det igen? OSV. Ja menar du är en skit duktig hund ägare. så du skulle klara de garanterat, men jag vet inte vad du ska göra i sommar heller, ska du åka iväg och vara borta väldigt länge så kanske du ska vänta ett tag om du inte kan fixa någon som passar hunden, BTW såg att Cindy ska få hundvalpar? elleR? fy sjutton va roligt.!Äslkar dig gumman min pussar

Anonym sa...

Ska jag vara ärlig så tycker jag att du kanske kan vänta med hund från S.O.S :) Sommaren är påväg, och du har så många planer. Både för dig och för Cindy, och man vet ju inte om hunden kommer stanna länge. Och hur hårt kommer du ta det denna gång .. ? Känn efter i hjärtat riktigt mycket gumman .. Finns här för dig <3