måndag 16 februari 2009

Sex & Breakfast.

Har precis kollat klart på filmen nu. Fan vad kass den var :S. Handlade om två par som hade de lite knagligt i deras förhållande bägge två och kom överräns om att de ville prova något nytt. Så dom bestämmer sig för att testa gruppsex.... givetvis så pajjar de allt ihop mellan båda....Förövrigt var de en ganska seg film..hände inte så mkt.. mest snack och hoppande mellan dom olika paren.. Fattar bara inte hur man kan tro att gruppsex e lösningen på problem i förhållandet? :S De skulle ju bara genast förvärra allt ihop.. Jag vet att jag skulle aldrig palla de. Är alldeles för svartsjuk!

Jaja nog om filmen. Sitter här och funderar lite på vad man ska göra nu? e ju inte så väldigt trött eftersom jag typ sovit hela dagen :P Blev dock rätt trött i skallen av att fika på Cofféhouse By George eftersom de var väldigt stimmigt där tkr ja.. mkt folk o mkt prat. Gillar mer när de e lugnt. Men de var ju en bra övning för meej med min panikångest. Blandar ju meej gärna inte med för mkt folk då min ångest blir jobbig..Men borde nog utsätta meej mer för de så att de kan bli bra någon gång. Jag och dom jag känner e ju faktiskt inte dom ända som bor här i världen :P haha. Konstigt bara att man kan få sån socialfobi.. jag som var bland så mkt folk nästan jämt innan...:S Men socialfobi e tydligen nånting som man kan få väldigt snabbt.. läste en gång om en tjej som hade ett stort arbete inom skolan och låste därför in seej i sin lägenhet en vecka för att bli färdig med det. Träffade inte någon eller snackade med någon i telefon. Bara gick lite snabbt till affären nån gång. Och efter detta fick hon socialfobi, hennes polare fick tvinga ut henne till olika caféer m.m. :S
Det viktigaste e då att man tar tag i det direkt, då tar de ju inte lika lång tid att bli av med det. Synd bara att jag inte insåg de från början utan spelade min ångest rätt i händerna och stannade hemma då jag egentligen hade behövt åka till ett ställe där de var massvis med folk o stannat där till jag mådde bra i den situationen. Kanske hade jag inte haft några problem i dag då?! Vem vet.. jag vet bara vilken situation jag är i idag och försöker göra det bästa av de. Önskar bara fler folk kunde förstå meej.


Vein feat. Pitbull - Get Up Stand Up

Inga kommentarer: