lördag 14 februari 2009

Brrr.

Kom nyss in. Var ute en liten sväng med Cindy. Men faan vad kallt de var. Är glad för att jag inte bestämmde meej för att gå en långprommenad :P

Vissa kvällar rullar en massa tankar runt i skallen.. Känns som hjärnan får ofta jobba övertid med alla tankar.. Det jag funderat lite på ikväll är, när fan alla blev så tråkiga??! Snälla ingen får ta illa upp bara undrar.. Klart att man måste fundera och göra nånting åt sin framtid.. men snälla e verkligen de roligaste man kan hitta på nu för tiden, festa eller kolla på film??? Vart tog barnasinnet vägen?? Alla äventyr.. alla galna freakade saker vägen? Såna saker som egentligen inte hade nån mening överhuvudtaget men fick en att leva och skatta som aldrig förr..
Saknar det..!


Sen en annan grejj. Som jag funderat över lite då och då.. som inte har någon betydelse överhuvudtaget. Bara hade varit roligt och veta. :P Jag brukar ibland tänka.. "tänk om jag såg ut så" eller "tänk om jag kunde göra något sådan" eller "tänk om jag hade en sån" o.s.v och o.s.v. Undrar någonsin om någon har tänk så om meej? Ni som läser detta skrattar säkert åt meej just nu men detta e bara en tanke jag har haft..;) Och jag skäms inte. Jag är bara jag och duger inte de så behöver ni inte beblanda er i mitt liv ;P



Old Pic.

Inga kommentarer: