måndag 16 februari 2009

Dagmatte.

Just nu e lilla Pluto här :) Han kom redan vid halv 8 i morse. Så de var att gå upp tidigt :P Men de gjorde inte så mkt för hade ju som sagt sovit typ hela dagen igår :P Gick nästan ut direkt med de små liven. Gick upp till vattentornet och släppte dom.. vandrade runt en hel del där i skogen så dom verkligen fick springa av seej och buwsa. :) När vi kom hem var de matdax för dom. Och båda åt bra. Sen har jag bara plockat undan lite och diskat. Var även ute med lite skräp och bokade tvätttid. Så ska tvätta ikväll mellan 19.00-22.00. Hoppas bara man inte segar ihop efter lilla Pluto åker vid 17.00 så man missar tiden. Behöver ju verkligen tvätta nu!!

Annars så ringde jag nyss en tandläkare här i Huskvarna. Gillar ju verkligen inte dom här uppe, så de har ju inte blivit av att man gått dit. Fast man nu behöver de. Men nu har man bokat en tid i alf hos den här nya tandläkaren. Så ska dit den 3:dje mars...hoppas de går bra.. e ju väldigr orolig då jag verkligen HATAR att gå till tandläkaren.. de går inte ihop med min tandläkarskräck och panikångest :( :/
Men man kan ju inte heller bara strunta i det bara. Hoppas oxå bara att jag får ta alla kostnader sen på avbetalning.. annars kommer de ju inte gå. Tandläkarbesök e ju pissdyrt!!!
Det positiva var ju ändå att henne jag pratade med var hur trevlig som helst. Förklarade och verkade förstå :) Annat än vad man kan säga om mina förra tandläkare!

Jaja nu kommer mamma när som helst och då blir de lite mat om en stund.
Skriver nog mer senare. Och snälla glöm inte kommentera förgående inlägg!! Behöver verkligen era råd! Och va ärliga!!
Pussheej

1 kommentar:

Anonym sa...

guuud jag hatar tandläkaren, hitler är fan värre än dom. Jag önskar dig lycka till stumpan.:D De kommer gå skit bra.!