tisdag 3 februari 2009

Vänta.

Jaa idag känns de som man inte gjort så mkt annat. Jobbigt tkr jag när man vill ha reda på saker o ting som bara en annan person vet och man inte få tag på den :/ Då vet man ju inte vad de e som händer.. och varför personen i fråga inte svarar.. Lätt att de blir massa missförstånd.. tyvärr. Men får väl se hur de blir. Känns bara som man vill veta antingen eller ialf.

Jaja vart var jag nånstans? Orkade ju aldrig fortsätta i söndags ju :P
Jo när vi hade ätit lite mackor hos farfar åkte vi ju till Vikens Kapell där begravningen skulle hållas.. ett fint kapell som låg inte alls långt i från havet.
Vi kommer dit och en hel del folk kommer fram och hälsar på meej.. och visste vem jag var men jag hade inte den blekaste aning om vilka dom var :S. Så det var mkt att ta in på en och samma gång.. att jag verkligen var på min pappas begravning som jag inte träffat sen jag var liten.. att farfars sambo hade gått bort...och människor som kom fram och presenterade seej och sa vilka dom var. T.ex kusiner till min pappa.. eller syster med den.. eller moster med den.. jaa de var mkt som sagt.. Kändes bra att alla verkade tycka att de var bra att jag hade kommit och många verkade stötta meej.. Så kom vi in och satte oss.. Jag och M fick sitta längst fram med syskonen och deras respektive och farfar. Det spelades lite fina låtar..sen pratade prästen lite. Hon läste bl.a upp en text som Christian satt ihop om min pappa. Alla hade även en varsin ros som vi fick gå i turordning o lägga på hans kista.. Undrar om han någonsin kunde tänkt seej att jag skulle gå på hans begravning? Om han kunde tänkta seej att jag skulle sitta där o vara lessen...Efter begravningen åkte vi till ett annat ställe som jag inte minns vad det hette men de låg inte alls långt i från Vikens Kapell. Där blev de en minnesstund.. med massa trevligt pratande, smörgåstårta och fika :) Även om de var under väldigt tråkiga förhållanden så var de ju ändå kul att träffa alla..Min släkt på pappas sida :)



Vila i frid Filip Chung Soo Karlsson. <3




Vikens Kapell.




Utsikten utanför Vikens Kapell.



Minnesstunden.

Inga kommentarer: