lördag 28 februari 2009

Namnsdag.

Yees idag har man haft namnsdag :) Och jag har haft en underbar dag! :) Vaknade av att solen sken som bara den.. underbart!!! Kändes som vår! Hoppas bara inte att snön kommer tillbaka något mer nu. De räcker fan nu.
Jag gick ut med Cindy och mötte upp mamma. Vi gick hem till meej och hon gjorde iordning maten. Blev kyckling i form med pasta och sallad idag :) Skitgott!! Och så drack vi cider till det. Efter maten åkte jag och Marcus upp en sväng till A6. Träffade Henke, hans tjej och nån mer. Blev fika och sen vandra runt lite i olika affärer :) Hittade en del kläder :) Mest tröjjor..och de behövde jag faktiskt. Köper ju alltid linnen och toppar annars hehe. :P Sen åkte vi hem och mamma kom, blev fika , massa pratande och lite kortspel :) trevligt! Och nu gick hon hem precis. Och då kom Marcus och Viktor i stället :P Så nu blir de snart film! Kul att de händer så mkt saker nu. Slippa sitta själv hemma hela tiden o bara dega :P

Men nu denna veckan har de ju nästan varit lite extremt mkt att göra.. åka dit, köpa de, fixa de, städa där m.m. Fixat massa i hemmet ju. Så nu e de stor skillnad här hemma :D men jag e skitnöjd! Väntar bara på ett annat skrivbord.. för sitter just nu på golvet vid dator haha. Men de skulle väl komma nu i veckan sen tror jag. :)

Ne nu ska jag väl vara lite social. Gonatt sov gott!
Pussheej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis igen gumman :) Så skönt för dig att du haft en del att gör nu. Tråkigt som sagt att bara sitta hemma. Och kul att du fått i ordning där hemma nu :) Så du är nöjd osv. :) Det ska bli skit kul att se när man kommer hem :) Se jag fram i mot :) Hoppas du och boys hitta någon bra film och se nu då :) Älskar dig.. Puss&Kram

Anonym sa...

Vad roligt att höra att du inte bara suttit hemma " som vanligt " dom här dagarna, du förtjänar att vara ute och springa lite du med, hehe. Kan knappt vänta tills jag får se dina nyinköpta saker! Och grattis på namnsdagen i efterskott! Jag heter ju också maria ;) Love you pussss