måndag 9 februari 2009

Rubrik?

Har blivit dålig på att skriva blogg nu.. igen :P De går i perioder.. ibland skriver man mkt och ibland typ aldrig.. Men de finns ju inte alltid något att skriva om tkr jag :P Idag var jag en sväng i Huskvarna.. tog ut mina sista pengar och handlade lite mat. Annars har mamma varit här som vanligt. Och efter de bestämmde jag och Sarah gumman för att gå en prommenad. Men vi har tröttnat på att jämt gå här uppe.. så vi tänkte att vi skulle gå så långt emot stan som vi bara orkade sen ta bussen hem :P Men jaa.. vi kom inte så långt.. för efter ett tag började de ju snöa som faan.. och blåsa.. trodde jag skulle dö.. :S Ne men de var verkligen INGET skönt prommenad väder.. så vi kom bara till Ekhagen sen åkte vi hem igen..trist att de skulle bli så :/ Skönt o prommenera annars ju! Kom in på bussen som en snögubbe.. hade snö överallt!! haha..massa i håret m.m. Och så var de ett mongo som frågade.. Snöar de ute?!?! Man bara ööh.. ne jag har bara snö över hela miiig?? :S


När jag kom hem blev de en varm dusch och sen lite städande :) Känner meej så pigg efter man har varit ute o gått. Skönt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst var sofforna sötnosiga ? :) Vill ha mer tjejig stil, mer mig somsagt ^^ tihii .