onsdag 18 februari 2009

Onsdag.

Just nu sitter jag nere hos V. Ska kolla på film om en stund :) "The day the earth stod still" tror jag den hette. Varit duktig idag! Först tränade jag hemma på min nordic walker i 40 min i sträck, jag kan lova att hela min kropp kändes som spagetti efter de haha. Sen efter en liten stund gick jag ner till ICA här i Huskvarna.. efter en liten omväg oxå :P. Väl vid ICA mötte jag upp M och så gick vi in och köpte lite mat :) Och nu sitter jag här o väntar på att käket ska bli klart.. e ju rätt hungrig nu faktiskt. Men blir de ingen träning på gymmet som man hoppats på så får man ju träna lite själv istället. Tycker ju inte om när man missar för mkt om man nu ska ta detta på allvar!

I morron får man pengar då.. men de e ingenting jag ser fram emot överhuvudtaget.. bara alla andra som ska ha sin del.. vätterhem..telia.. tandläkaren m.m. :/ Tråkigt att de alltid ska vara såhär. Leva som en fattiglapp :( Men på ett vis e jag glad över det oxå.. för då blir man inte så bortskämd! Man uppskattar saker och ting på ett annat sätt. :)

Ne dags för käk!! Skriver kanske mer senare.

Pussheej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppsan vad du varit duktig idag då ! :) Vad är en nordic walker? puss

Anonym sa...

Mycket bra skrivet de senaste med bortskämd o grejjer.. WORD!, hörs/Dicko