måndag 2 mars 2009

Sex and the city.

Absolut den bästa serien som någonsin gjorts!! Har alla DVD.. alla seasons + the movie. Kollade nyss på filmen. Köpte ju den förra veckan :) Såg den iofs på bio men e ju tvungen att ha den oxå :P Kan ju kolla på dom hur mkt som helst. Tröttnar aldrig! Men samtidigt e de så sorgligt. Känner mig alltid deppig efter jag sett dom.. Hatar o va deppig.. fattar inte varför. Jag har ju haft de jätte bra nu i nästan 2 veckor. Why?! jag e väl bara trött eller nånting. Men som de känns nu så skulle jag bara vilja supa...:S Konstigt när man inte ens vet varför.. Men att jag alltid blir deppig när jag kollar på sex and the city e ju för vänskapsbanden som finns där.. dom ställer alltid upp för varandra. ALLTID. Även när de knappt "behövs" när ingen räknar med de.. som t.ex i filmen när Miranda sitter ensam hemma på nyår och ringer till Carrie som ligger o sover. . Men hon tar ändå på sig o åker till henne mitt i natten på NYÅR! Tar tunnelbanan o åker.. vem fan skulle göra de lixom?
ne jag ska väl inte klaga egentligen.. jag har underbara vänner som verkligen ställt upp för mig!!! Känns bara tyvärr som man ibland får be om saker för att folk ska bry sej :S :S Och de känns väldigt konstigt. Eller att man ska behöva göra saker själv för att ens få träffa någon. .. Jag vill ha mer gemenskap med mina vänner!! Inte bara ses, bara för att man ska göra nånting..vill bara kunna ses. ne nu vet jag inte vad jag snackar om riktigt.. e väl för trött. har ju varit uppe sen 6 i morse idag. Varit dagmatte åt en liten Jack Russel på 6 månader. Varit väldigt jobbigt då Cindy tydligen när som helst ska börja löpa och han inte e kastrerad :S "Neej inte rumpa!!" hahahahah känns som man gått runt o sagt så hela dagen!

Jaja ska fixa lite käk nu sen blir de hoppa isäng.
Pussheej.



Buuws ^^



Lucas & Cindy. =)



I väntan på de nya skrivbordet. :S

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har mig hjärtat..Jag vill så gärna ha bättre kontakt med dig, saknar dig skit mycket! pusspuss