söndag 30 november 2008

1:a advent :)

Ja idag har de varit första advent. Har firat de hemma hos mamma som vanligt :) Mormor kom oxå.. det e oxå tradition. Mysigt! God mat, stek potatis och sås och äppelsmulpaj med vaniljsås till efterrätt :D Efter maten gick jag hem en sväng.. plockade lite och umgicks lite med Marcus som var hos meej då. Sen var de bort till mamma igen och fika :) Så mysigt. Julmusik, tända ljus, lussebullar och pepparkakor ^^ När vi hade fikat åkte jag och Marcus ner till stan för att kolla lite på julskyltningen. :) Ännu mera mys. Men jag kunde ju inte undgå att tänka vad ännu mera mysigt de hade varit om man inte varit singel.. gått hand i hand med någon där o bara kollat runt..... avundades dom par jag såg...Jag älskar julen.. den e så mysig.. men jobbigt när man e singel..
nee fan e skittrött nu.. gick o la meej efter 5 i morse och gick upp 11 idag.. sen gjort en del då som sagt.. Gonatt!

Inga kommentarer: