onsdag 12 november 2008

Blir så arg..

Blir så arg. Och gråter innombords. Förstår verkligen INTE hur man kan göra så mot djur.. Folk får kalla mig barnslig/löjlig eller vad faan som helst!! Men jag älskar djur och hatar djuplågeri. Fick en youtube film på facebook i våras.. jag bröt ihop totalt.. mådde skit!! e snart ett år nu men många bilder från filmen spelas upp innanför näthinnan då och då. Jag tar så illa vid mig av sånt... skulle göra mig olycklig på en sån människa om jag fick tag i någon!! Och sen när man har så mkt bevis.. fotspår, DNA och spån. Men han som e misstänkt nekar ändå.. "Kan du förklara för mig hur spånen kan ha hamnat i min ficka? Det fattar jag verkligen inte!" Men HALLÅÅ??! hur dum e man inte då?!?!


Mina änglar Cindy & Flisan e mina bebisar! Dom e MIN familj!! Skulle någon som ens pilla på dom o vilja något ont då skulle dom faan få ett helvete! Jag skyddar dom med mitt liv!

Sjuka patetiska idioter, sök hjälp istället för att plåga stackars djur som inte gjort någon nått ont!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: