onsdag 26 november 2008

Lussebak.

Yees idag har jag och Sarah bakat lussebullar :D Blev 70 st :D GottGott!
Men vilken tid de tog för att dom skulle jäsa stup i kvarten i en halvtimma :S.
usch de var jobbigt men kul var de samtidigt. Sarah fick damp på degen hahah.
Annars har jag julpyntat lite idag. Satt upp ljusstakar i fönstrerna och bytt gardiner :) Myyys.
Har ju massa julsaker. Fått in stämningen nu så kanske sätter upp de andra med
nu i dagarna. Ingen som vet. Folk få tycka jag e tidig men de skiter jag i!
Det e ju så mysigt. Sen får de ju bara sitta uppe en månad. :O

Ne men nu ska jag sova. e rätt trött. varit ute och buwsat med Cindy gumman
i snön oxå ju. Hon älskar ju snö och vill vara ute jämt nu hehe.
Aja Gonatt!


Bamsedeeeg!! Hahaa



Lussebullar :D



Julmyyys ^^

Inga kommentarer: