fredag 21 november 2008

Fucked Up.

aah de e precis så jag känner meej. Stora delar av mitt liv e skit just nu...fattig som jag vet inte vad.. förlorat 4 husdjur under bara ett år.. (3 har dött,1 har flyttat ifrån mig.)..saknar Homer så jag kan krevera..har fortfarande kvar min ångest.. mina närmaste vänner och mamma mår dåligt. Jag vet bara inte hur jag ska ta meej upp ordentligt. När de inte finns någon som e tillräckligt stark för att finnas här för meej... Eller ja du Marcus ställer upp som faan för meej. Du anar inte hur mkt det betyder. Tack för att du finns. Du frågar inte heller hur jag mår eller så.. vilket iofs inte e alls något fel med det, absolut inte.. men eftersom jag tydligen har så svårt att prata om svåra grejjer nu förtiden så känner man seej heller inte "tvingad" till att prata om något sånt till deej.. om man då inte själv vill ta upp det...

Idag annars har jag varit på djursjukhuset... .
lämnade Piffis... <3 :'(:'(....
Hade så ont i magen o hade sån ångest... mådde inte alls bra.. sen ville Marcus få meej på lite andra tankar efterråt så vi stannade till vid ÖB. Kunde knappt koncentrera meej på vad vi kollade på .. kändes som jag gick i en dimma. . sen varje gång jag skulle ta upp nånting o kolla på o sen ställa tillbaka de höll ja på att riva alltihopa eller tappa skiten..vet inte vad som har hänt.. så klumpig brukar jag inte vara ialf... men snart e väl droppen nådd på hur mkt man ta.. kroppen och psyket tar för mkt stryk.. de märker man ju bara nu oxå.. eller de e ju iofs inte bara nu.. har ju varit så en vecka nu...har varit skittrött o e trött hela kvällen men nu när jag gick o la meej för en timme sen kunde jag inte sova.. blev klarvaken i sängen med en gång nästan :S:S Brukar verkligen inte ha sömnproblem.. på det sättet i alf. Utan har mer innan varit lite sådär över att jag sover fööör mkt istället.

Vad är ens vänner när man själv behöver dom?

1 kommentar:

Anonym sa...

jaag är ju här det har jag ju sagt till dig att om du behöver snacka eller ses så hör bara av dig..