fredag 14 november 2008

Jätte nöjd!

Igår var jag på jysk & rusta :) Skulle köpa en tvättkorg på jysk som jag velat ha länge för jag inte ha någon.. men givietvis var den ju slut när jag kom dit igår. :/ Men på rusta köpte man en hel del. Var så mysigt att gå runt där bland alla julsaker. Älskar julen! Den e så mysiig!! De jag köpte på rusta var julpapper hittade ett jätte snyggt modernt papper blev jätte nöjd!, röda ljus, julsnören, ett rosa ljusslinga :D, en vanlig ljusstake, en svart ljusstake som kallas för tornado tycker dom e så fina!, en julgrans matta för jag har ju faktiskt tänkt att köpa en riktig gran i år :D, en jätte söt juldörrmatta med en liten katt på :), julkort och rött sidenband som jag tänkt att knyta runt Flisans lilla hals under jul.
En gullig liten rosett ;)

Sen hämtade jag även en försenad paket. Som skulle kommit till min födelsedag.
Där i var de en jätte snygg och go jacka, en sån med pälskrage har velat ha en sån hur länge som helst!! äntligen :D :D . sen var de en tröjja och ett tillhörande skärp till det :) TACK TACK mamma för ALLT!!! Dom fina klädera och alla mina fina julsaker!!! DU e bäst!! Älskar diig!! <3


Jaha vad händer i kväll nu då och i helgen???? Någon som har något roligt förslag???
Visst de kan va skönt o bara softa hemma men de e ju de jag gör typ varje dag annars! På helgerna vill jag faktiskt hitta på något!!
Och neej de behöver inte vara festa.

Inga kommentarer: