tisdag 2 december 2008

Snöar :D

Yees äntligen snöar det igen!! :D Mycket mysigare än de här blasket som varit i flera dagar nu.. Var ute och gick en prommenad med Cindy gumman för en stund sen.. var så mysigt!! Gick uppe vid villorna.. alldeles lugnt och tyst och så såg man allt julpynt/lampor/ljusslingor som folk satt upp. ååhh de här e ju rena plågeriet egentligen.. att vara singel när de e jul!! Men men förhoppningsvis kommer man väl inte vara de varenda jul sen ;). Annars idag har jag bara tagit de lugnt.. varit så jävla trött.. Så typ sovit hela dagen hahaha. Förutom ikväll då när jag försökt plocka i ordning lite o så ^^

Ska börja träna till nästa år förresten!! Friskis och Svettis!! :D
Var på försäkringskassan igår och pratade med dom. Så dom lägger ut de för meej + resor dit och hem p.g.a att jag har aktivitetsersättning :) Skitgött!
Hoppas bara att man kommer igång ordentligt med det oxå. Kan ju vara väldigt SEEGT i början!! Men va fan jag ska göra mitt bästa!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hjärtat !

Visst är det mysigt med snö och julpynt ! Älskar det verkligen !
Och är så jävla glad att dom hjälper dig med gymkort och det, skitbra hjärtat ! Kika gärna in på min blogg . Lägger upp 5 nya låtar per inlägg ;) Om du nu inte redan har alla vill säga hahaha .

LOVE!

Anonym sa...

Träna det är nice =) kan du inte börja på Atlantis ist ? Där tränar ja skit fräscht och relaxen ingår =) Puss