söndag 16 november 2008

Buuws.




Kom nyss hem. Jag, Catharina, Pluto och Cindy var nere vid Rocksjön och släppte vovvarna i den rasthagen som finns där en stund :) Ligger precis bakom Atterviks där. Inte så stor rasthage men de räcker ju. Önskar bara att de fanns flera såna. Här uppe som de finns så många hundar och så mkt natur, borde de ju finnas plats för åtminstone en tycker man ju.
Jaja det var skönt att komma iväg lite idag iallafall. Blir ju alltid att man rastar hundarna här uppe annars.. blir ju lite enformigt även om de finns många håll och sånt att gå på. Först när hon kom hade hon ångrat sig med att byta bil (Hon skulle låna sitt ex bil för den e större.. hon har ju sån liten bil annars och där får ju inte Cindy plats..)för hon tyckte de var för dåligt väder.. Men jag var envis och sa att jag gärna ville åka iväg och att jag inte brydde meej om vädret så hon ringde R och frågade hur långt han hade kommit. Och som tur var hade han inte kommit så långt, så han kom upp så dom fick byta bil :)
Och vovvarna tyckte de var så kul att buwsa!! Lekte med pinnar, sprang lite och skällde på varandra :P Gick ju förbi en del andra med sina hundar oxå men konstigt nog så brydde sig inte Cindy så mkt :O Bra det ju ! Men blev bara så förvånad.. Men jag tror faktiskt att de e skillnad när hon e lös! För när jag tänker efter har de varit så innan med när hon varit lös. Önskar bara de kunde vara så jämt!
När dom hade lekt en bra stund avslutade vi med att gå en sväng vid Rocksjön så vi oxå fick röra på oss lite :P Var skönt!
Så nu tänkte jag snart göra mig något att äta och sätta meej framför tvin. e ju ensam mamma söker ikväll :) Så då skulle mamma komma förbi en sväng med lite popcorn ;)

Inga kommentarer: