måndag 10 november 2008

R.I.P



Milly <3 Vila i frid.

Lilla ängel. Jag kan inte fatta att de som hänt verkligen har hänt. Kommer aldrig glömma kvällen den 5 november när jag ringer som vanligt till Tess gumman och hon storgråter.. hörde knappt vad hon sa. :( Men fick veta allt som hade hänt... kunde knappt tro det.. jag bara skakade när vi hade lagt på. Kände mig så förbannad!!!
Ringde Marcus och frågade ifall han inte kunde köra mig till Torpa.. då han ändå skulle köra hem sin polare Marcus till Ljungarum. Som tur var kunde han det.. jag ville bara åka till Tess och hålla om henne. Visa att jag finns här när hon behöver mig för att jag bryr mig.. Jag älskar dig så mycket gumman.. och jag önskar att de kunde finnas något jag kunde göra för dig. <3<3 Du e som en syster för mig!
Och du får verkligen INTE ta på dig skulden för nånting!! Det var INTE ditt fel!!!
Jag vet att de e väääldigt svårt att lita på folk i dagens läge.. men man måste ändå försöka.. Du kunde ju inte veta att han var en sån ond människa.. Jag fattar bara inte att man orkar leva med sig själv om man gjort något sånt.!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du anar inte hur mycket dessa ord betydde för mig hjärtat . Blir tårögd varenda gång jag ser en bild av henne ... Det hugger i hjärtat . Vandrar runt som i en dimma varje dag .. Orkar inte med känslor .. Tack för att du älskar mig ändå, jag älskar dig !!!!