tisdag 18 november 2008

nejnejnej...

Neej nu kommer det igen... bara för en liten skitgrejj.. varför??
Jag e nog inte så stark som jag trodde att jag var.. mådde bara väldigt mkt bättre när jag hade saker att göra.. folk att umgås med hela tiden nästan.. nu e folk sjuka eller upptagna med annat så nu har man ju fått sitta här själv i några dar.. och då börjar de igen.. för minsta lilla grejj.. Ska det aldrig bli bättre?? Ska det aldrig bli bra?? När blir de en förändring i mitt liv? Ska det alltid vara såhär? Känns ju typ som man lever samma dag om och om igen.. ändå försöker jag.. men kanske inte tillräckligt då för det blir ju ingen förändring? Eller har de det?? neej de har de inte.. usch fan vad jag svamlar.. e nog väldigt rörigt i skallen nu.. men så mkt och tänka på.... Men sen vet jag oxå, skulle någon fråga mig vad jag tänker på och varför jag mår dåligt. Så skulle jag förneka det.. eller kanske säga nån små grejj. Jag vet inte varför.. men jag kan inte prata om sånt längre.. allt som känns jobbigt har låst seej inne i mig.. pratar inte om det.. visar det inte. Eller de kanske syns ändå? Ibland får jag för meej att hur mkt jag än försöker så går de ej att dölja helt och hållet längre.. har antagligen blivit för dålig för det.. :S
Ne jisses nu ska jag nog gå o lägga mig.. blir lite väl rörigt de här.
Gonatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lider med dig.. finns här för dig. och nu är jag hemma igen då ska vi leka :D Älska.