måndag 10 november 2008

Helgen.


Dick, Alexandra en söt och go brud som jag pratade väldigt mkt med och så jag då :P



Tänkte bara skriva lite här innan jag går o lägger mig. Blir tyvärr inte så mycket skrivande nu för tiden :/ Men e ju inte heller så kul när de inte e något typ som kommenterar. Vet inte ens om de e speciellt många som läser min blogg heller..
I helgen var jag på Dicks inflyttningsfest i Huskvarna. Var väldigt velig om jag ens skulle gå eller inte.. i och med att jag känner bara Dick och knappt de.. då vi bara har festat några ggr tillsammans.. sen + att han bjudit massa folk. Jag hade ju inte ens någon som jag kunde ta med mig.. och sen e man ju pank som vanligt så hade ju ingenting att dricka.. Men jag åkte iallafall efter åtta nångång.. då jag hade tvättat klart.. käkat lite och gjort meej i ordning.. Dick och två av hans polare kom och mötte meej vid busshållsplatsen..så gick vi till hans lägenhet..de första jag ser när jag precis kommit innanför ytterdörren e massa brudar.. som börja klänga o ha sig på Dick.. shiit tänkte ja.. massa fjortisbrudar.. vad gör jag här egentligen?!?! För er som inte vet de har jag väldigt svårt för brudar.. för vanligtvis så brukar dom gadda ihop sig och snacka massa skit och grejjer om nya brudar som dom inte känner igen.. men hann typ inte mer att tänka de jag gjorde förrens dom började hänga på mig oxå.. presentera sig.. krama mig.. prata med meej massor och sen nästan direkt efter jag precis hängt av meej släpade dom ut meej på ballkongen för att röka :P:P Så dom var ju faktiskt trevliga.. fast dom kanske va lite fjortisar.. kände meej väldigt gammal.. när man fick höra att dom var 15-16 år och det var ena brudens första fylla dagen innan denna fest :P:P jaaa jisses man vet ju själv när man var i den åldern :P Efter jag pratat med dom en stund gick jag runt och snackade lite med de andra folket som var där, fick nån öl av Dick och hade faktiskt trevligt! :) Fast man ibland kände seej väldigt vilsen.. man kom ju trots allt dit ensam..vid 23.00 började många röra på sig för att dra.. vissa skulle ut på krogen.. andra skulle hem och yttligare några ville bara dra för att dom inte orkade med en viss person.. så jag och några till började prata om ifall vi oxå skulle dra ut.. och så blev de.. strax där efter kom en taxi och hämtade oss. Men han fick inte plats med alla så jag fick åka med 2 snubbar ner dom andra skulle åka buss :/ kommer ner till stan och skulle först gå till Olearys.. men de var ju sån himla kö dit så vi drog till Centrum istället. Blev bjuden på en drink och började dansa. :) Sen gick jag upp o rökte.. och när jag kom ner igen var dom jag var med borta :S:S Vet inte vart dom tog vägen.. kollade runt lite.. efter dom eller någon annan man kände men hittade ingen så drog hem i stället.. var ju trots allt ganska trött oxå :P
Men de var en trevlig kväll! Tack Dick för allt :)

Idag annars har de bara varit lugnt.. mamma var här och åt som vanligt sen blev de vila och efter de kolla på film och TV. Vid kvart i 22 kom Marcus. Skulle åka till ICA för att köpa något och käka.. men de blev inte riktigt så för när vi kom dit man kör in.. stod en bil där som kört rakt in i mitt skylten av vägen..måste varit en jävla smäll då den rätt nya bilen såg väldigt skadad ut.. Men Marcus hoppade iallafall ut och hjälpte honom bogsera in bilen på ICAs parkering.. där han oxå berättade för Marcus att han tagit sin bruds bil utan att fråga och att han dessutom inte hade något körkort hahaha. LYCKAT!! Eller inte :P Undrar hur han förklarade detta för sin kära flickvän :P
Men när detta var klart så var ju klockan bara nån minut i 22 så vi fick inte komma in på ICA för dom skulle ju givetvis stänga.. Så det blev Mc donalds för oss i stället :P Åt såna här hot wings till mitt meal.. fan vad gott de va!! Skulle kunna äta hur många som helst hahaha.

Sen vill jag bara säga TACK SARAH GUMMAN för att du finns! Älskar dig. <3<3 Och jag hoppas verkligen att din 20-årsdagsfest/firande blir kanon. Det önskar jag dig verkligen! Det e DIN kväll som ska bli som DU vill.

Satt och tänkte på min egna 20-årsfest/firande.. var verkligen inget lyckat. Förstår inte heller att jag gjorde som jag gjorde.. hade ju Sarah, Marcus & Marcus här.. Marcus & Marcus hade nästan precis kommit.. köpt massa groggvirke och sånt till bland annat rosa pantern.. och så bara för inte Dennis kunde komma så skulle jag helt plöstligt dra ner dit i stället.. förstår meej inte på mig själv ibland.. blev ju verkligen inget lyckat... varför kunde jag inte istället varit nöjd med dom som kom.. suttit här och snackat o haft de trevligt och kanske dragit ut i stället?!?!.. *suck* jaa gjort e gjort.. fick ju en underbar 21-årsfest iallafall :D :D Har bara lite dåligt samvete.. här kom marcus o marcus med massa gott.. o sen typ bara kör jag ut dom med varsitt plastglas med sina typ påbörjade groggar.. för jag ska ner till Dennis.. jaja.. man e bra dum ibland..:S


Det e något med dig.. jag vet inte vad de e.. jag kan bara inte glömma. Även om jag vet hur det e. Hur allt skulle gå och att jag inte skulle bli fullt lycklig med dig.. jag e trygg med dig.. jag kan lita på dig.. jag tycker om dig.. men den riktiga sanna kärleken eller lyckan finns inte där...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är verkligen stolt över dig att du klara dig bättre och bättre ensam :) När det gäller att åka iväg och så vidare.. och kul att du fick en trevlig kväll till slut :) Och tack för du finns gumman, jag älskar dig.. jag hoppas verkligen det blir en fin dag också. fast det blir den så länge du är där och janne är där :) Pusss

Anonym sa...

Tack själv för att du kom!:) Var en riktigt kul fest, håller med om att den visa personen sänkte stämmingen lite men lovar att aldrig bjuda han mer när du e med eller de andra som inte heller gillar honom o det han gjorde.. Riktigt besviken på han. Men har snackat med honom o han har förklarat sig men men vet inte vad han tänker om han talar sanning eller inte.. Men kul att du kom:) ses Puss