lördag 15 november 2008

Booriiing.


Old Pic.


Ikväll har de inte hänt mkt alls. Suttit och soterat massa musiik men har ändå massor kvar :O :S. Vet inte om jag nånsin kommer att bli klar.. Men vill ju inte ha alla låtar huller om buller heller. Jaja.. annars har jag bara kollat lite på TV och gått en prommenad med Cindy. På ett sätt tkr ja att de har varit skönt att inte göra så mkt heller.. Men de e ju ändå fredag? Försöker att alltid göra något på helgerna ialf. jaja hoppas de händer något kul i mon iallafall. :)
Önskar att man nångång kunde få komma iväg lite oxå.. andra åker hit och dit och här sitter jag.. för att jag antingen inte har råd eller så kan jag inte för att jag har min förbannade skitfanångest!! Usch vad jag hatar den.. även om den blivit bättre. Så e jag ju fortfarande begränsad. :(



Kom och tänka på deej när jag var ute och gick innan. Bara tanken på deej fick meej att verkligen kämpa för att hålla tillbaka tårarna. Du tog en stor bit av mitt hjärta när du lämnade meej. Jag saknar dig såå mkt. Skulle bara vilja hålla om deej. Snälla jag måste få träffa deej snart!! ÄLSKAR DEJ!

Inga kommentarer: