tisdag 25 november 2008

Ett tag sen..


Jaa nu var de ett tag sen jag skrev.. Så vad har hänt?! Jaa inte mkt faktiskt. Festade i lördags :) Idas pojkvän Sebbe hade ju fyllt 20 så då var de ju dags för lite fest. Åkte ner till stan vid åtta.. blev bjuden på tacos. Förfestade lite sen blev de dags för att dra ut på krogen. Centrum like allways :D Och gratis inträde IGEN! Haha faan andra helgen irad jag får ett sånt gratis sms av dom. Var nog inte så dumt att bli medlem på deras hemsida kanske?! :P Tack för en jätte trevlig och kul kväll iallafall :) Och hoppas att du hade roligt Sebbe! De var ju trots allt deej vi firade.

Annars har jag bara tagit de lugnt.. har inte funnits så mkt ork till annat för den delen heller... fick ju reda på en väldigt tråkig grejj i söndags eftermiddag. =( Tess älskling råkade ut för en olycka när hon, hennes syster och några till var ute och red :( :( Och så opererades hon idag. Lider med deej gumman och tänker mkt på deej. Finns tydligen ingen gräns på hur mycket en människa ska orka gå igenom. Tycker du har varit med om tillräckligt för längesedan. Men du ska veta att du e inte ensam. Jag kommer alltid finnas här för deej. Glöm inte det. Älskar deej. <3 Jag ska komma till deej så ofta jag kan så fort du kommit hem. Och givetvis så ofta du själv vill och orkar..

Idag har jag varit väldigt duktig och städat min ugn. JÄVLIGT TRÅKIGT!! Usch tur att man slipper göra det varje dag faan. Bläää. Men nu e den så ren den kan bli iallafall. Lagom till baket. Tänkte baka lussebullar i morron sen på torsdag blir de pepparkakor e de tänkt. :) Så var jag på ICA ikväll oxå. Köpte julsnö its my christmas thing ;) och julstjärnor. :) Så nu börjar de verkligen kännas att julen e på väg. Jobbigt bara för ekonomins skull.. massa extra grejjer nu. Men de känns skönt för jag har köpt färigt med julklappar till mamma och mormor. Och till Sarah gumman har jag både julklapp och födelsedagspresent till :D (Nyfiken gumman? :P) Så nu e de bara brosan och 3 till som jag funderar på att köpa till. Men de e skönt när man börjar i tid. För då kommer inte allt på en gång :)
Fan vad halt de var ute ikväll förresten.. gjorde ju inte saken bättre heller att Marcus inte bytt till vinterdäck heller... utan kör fortfarande med sina sommardäck :S.. Jobbigt att de ska blåsa jämt. Mysigt med snö annars ju! Jag och Cindy var ute o buwsade lite i snön innan...hon älskar ju verkligen snö så de e bäst att passa på ;) Annars i kväll blev de pizza och Sagan om ringen 1. Härskarringen. Bara älskar dom filmerna! Kan se dom hur många gånger som helst! O de roligast e att jag inte ens ville se dom från början hahaha. Jag vägrade rent ut sagt!haha.

Ne fan nu e de dags att sova. Har ju en del att göra i mon så.
Pussheej.Natti!

Inga kommentarer: