måndag 20 oktober 2008

Nere.


Very Old Pic.


Har inte skrivit på ett tag för jag har kännt och känner meej nere. Vet inte riktigt varför men de e väl för allt e jämt samma sak. Alltid. Kan typ aldrig köpa något nytt så man kan förnya sig lite.. kan inte göra någonting för man har inga pengar. Tråkigt Tråkigt. Har försökt länge ändå att göra det bästa av de hela. Men känns som jag inte orkar med de längre. Orkar ju knappt sköta om mitt eget hem... Men hur ska man orka det.. när man inte har något roligt för sig ibland oxå.
I fredags iallafall bjöd Jocke ner meej till sig :) Så jag och Cindy gick ner till honom på Österrängen vid kl. 20.00 på kvällen. Tog en halvtimma, vi gick väldigt snabbt. Motion jaa. :P När jag kom ner var jag jätte varm, så satte meej ner i köket och så fick jag en kall öl. Gott gott! Sen blev de mat som han & Tobbe hade ordnat. Kött, krocketter och beanasiesås. Mums!! Med rödvin till, riktigt romantiskt med tänt ljus o så med haha. Trodde faktiskt inte dom killarna kunde laga mat. hahaha. Efter de blev de cigg, prat, dricka och ännu mer prat o skratt :) Trevligt Trevligt! Försökte bjuda på mej själv och ansträngde mej verkligen.. men vet inte hur mkt de egentligen blev. Känner inte igen mej själv längre. Har inte gjort de på länge.. Som t.ex Cindy spillde ut lite öl i vardagsrummet.. Jag som annars brukar vara där och hjälpa till och speciellt om jag då eller min hund spiller.. gjorde ingenting.. :S:S:S:S Jag satt kvar sen gick jag ut i köket igen :S:S Tänkte inte alls på de så då.. men nu i efterhand. Vafan lixom. Här kommer man dit.. blir bjuden på både öl och mat. Så spiller min hund och jag skiter i det?!?! Jisses hurdan har man blivit. en sån som bara tar för seej o skiter i allt annat eller :S:S Blir ju nästan lite rädd där.. Nu får jag ta och skärpa mig!! Känns som jag vill att allt ska krätsa kring meej.. alla ska lyssna på meej och bry sej om meej.. vet inte om de e för att jag alltid har funnits där för alla andra innan och försöker även nu.. men att mitt psyke inte riktigt orkar med ALLA andras problem plus mina egna. :S :O

Ne fan nu e de väl dags och gå o lägga seej. Lägga seej och läsa lite igen. Har ju börjat läsa en bok som jag fick låna från Catharina för ett tag sen. Levande Bränd heter den.. Handlar om ett hedersmord. Usch hatar sånt! Så otäckt. Men tycker de ändå e intressant och läsa.. för de e ju en sann historia. Och tyvärr händer de ju massa sånt överallt. Var ju inte så insatt i de där innan..

1 kommentar:

Sarah sa...

Gumman det gör verkligen ont i mig att höra det du skriver.. Det är sånt man verkligen inte vill höra från sina nära och kära men själv klart så mår ju alla dåligt ibland. och jag är verkligen ledsen över att jag varit värdens sämsta vän på sista. det är något jag vet. men alla min problem jag haft som jag också slängt på dig utan vilje. förlåt förlåt men det ska bli ändringar på det nu.. jag har tänk en hel del på detta nu. och jag ska bli den gamla sarah nu. Och du måste veta detta det har jag sagt till dig innan också. att hur mkt problem jag en har så måste du prata med mig gumman jag vet att du har svårt med det. men vad som en händer eller hur depp jag är så finns jag där för dig 4-ever. Vi ska dela sorg gråt humor skratt smärta tillsammans. Lova mig det. Älskar dig min underbara sessa. Puss