fredag 31 oktober 2008

Oväder. :/


Old Pic.


Fan vilket oväder de e ute. :/ Blåser/viner och regnar som faan. Var ute med Cindy för en stund sen USCH säger jag bara. Tur att hon e så duktig och gör det hon ska göra så snabbt så man inte behöver gå så långt när de e sånt här väder.. Var så skönt att komma in igen! Gjorde meej lite mat sen har jag bara slappat. Funderar på att gå o lägga meej nu.. kanske läsa lite och sen sova. Tycker dock inte om bara att sova ensam när de e ett sånt oväder ute.. :( Då ville man haft någon att mysa med. Jaa självklart inte vem som helst.. men om man hade haft en pojkvän lr så...


Annars idag har det bara vart lugnt. Mamma har varit här som vanligt. Vi kollade på mina julsaker idag ;P Fan va mkt julsaker jag har egentligen med tanke på att jag inte haft eget speciellt länge :O :O. Men var mysigt det var.. längtar faktiskt tills jag får sätta upp allt... älskar ju julen. Allt e så mysigt. Men oxå lite smått deprimerande när man e singel tkr ja :(:( Men men de ska jag väl inte va för alltid hoppas jag hehe.
På tal om jul o allt.. jag ska ha fest här på nyår som vanligt sen jag flyttade hemifrån typ haha. Ni som läser detta och vill komma kan ju säga till :D Har inte hunnit kolla med så mkt folk än.. Men hoppas ju självklart att de kommer en hel del roliga människor. Så det blir en lyckad nyår!! Kan ju inte precis säga det om förra året.. :/.

Inga kommentarer: