tisdag 21 oktober 2008

Soft.

Nu sitter man här igen. Tänkte skriva lite innan jag går och lägger mig.

Handlat

I eftermiddag har jag varit och handlat. Marcus kom och hämtade meej vid 4. Åkte ner till Huskvarna. Han käkade lite på Chicki Mama sen gick vi till Hund & Katt. Jag kan inte hjälpa de men måste alltid köpa något till Cindy eller Flisan när jag får pengar. Tycker de e kul att skämma bort dom små liven när jag får pengar. Fast jag inte har råd egentligen :O . Så idag blev de en hel del hundgodis, ett nytt halsband till Cindy eftersom hennes förra var alldeles för stort och sen en refleksschal typ till Cindy. Hon e ju så mörk så det behövs ju verkligen.
Efter det var de dags för storhandling på Willys. Så nu har man lite igen. :) Det känns bra på ett sett men på ett sätt inte.. För de kostar alltid mer än vad jag räknar med.. och mer o mer pengar försvinner så fort man köper något givetvis. :/
e ju ingen idé att vänta på pengarna längre. e tufft att leva ensam...


Sooftkväll

När vi kom hem till meej. Var de att packa upp allt, diska och gå med Cindy. Sen blev de laga lite mat. :) Biffar, gräddsås och spagetti :) Gott som fasen. hehe.
Var ju svinhungrig. Hade ju inte käkat något på 8 timmar så :O.
Så de blev mat framför tvin. Kollade på Pimp My Ride, My name is Earl och Scrubs.
Soft Soft och framför allt så jävla skönt att inte vara ensam.. Visst mamma <3 har varit här varje kväll annars. Och de e jag väldigt tacksam för. De e så trevligt och roligt att du verkligen mår så bra nu och kan komma hit så ofta. För några månader sen hände de ju typ aldrig :/ Men när mamma e här så gör vi ju saker tillsammans hela tiden.. när Marcus e här så sitter han ganska mkt vid sin dator medans jag gör annat..svårt och förklara.. men jag kan typ göra mitt de jag vill göra samtidigt som jag inte e ensam.. hmm detta blev lite komplicerat. Men hoppas ni förstår.






SARAH

Och så till dig Sarah. Jag önskar du kunde hitta tillbaka till dig själv igen gumman. Till den som stod upp mer för sig själv. Så länge jag har kännt dig har du nästan alltid haft lite svårt att stå upp för deej helt och hållet men de här e ju fan allvarligt talat värre än någonsin :/ Låta någon säga såna idiotiska dumma saker till dig och ändå stannar du kvar :S Jag fattar verkligen inte. Varför?!?!
De finns verkligen massvis med killar därute. Jag vet jag vet.. jag har varit singel i ett år nu men de e jag de och sen har de funnits killar ett antal såna men ingen som jag fallit för.. De finns. Han e inte värd dig. Han e inte värd din tid och dit liv. Nu tar jag ett väldigt extrem exempel men jag menar även en våldtäcksman kan vara snäll då och då.. givetvis för att få sina offer. De kanske inte va ett bra exempel men jag vill att du ska förstå att de går inte leva på dom små ljusa stunderna han har.. när de för övrigt bara e skit. Tro meej jag har själv försökt leva i ett förhållande där de fanns vääldigt få men bra ljusa stunden.. men i förövrigt var de skit.. och de tog överhand. jag orkade. Och såhär i efterhand var de helt klart värt det. Och ändå var mitt förhållande inte som ditt. Jag fick aldrig höra såna elaka saker. Han var aldrig elak mot meej på de sättet.. För då kan jag ju defenetivt säga deej att jag INTE hade stannat så länge..
Ne jag tycker verkligen du ska ta och komma hem nu. Lämna honom bakom dig. Leva ditt liv med dina vänner och familj och slutligen kommer du hitta någon som e rätt för dig. Någon som kommer älska dig precis för den du är och inte kommer med sina pikar hit och dit. De finns såna killar. Det ger jag aldrig upp hoppet om. Men de viktigaste e att inte ta någon bara för att ha någon.. för att slippa vara ensam.. de e verkligen dömt för ett misslyckat förhållande innan de ens har börjat typ..
KOM HEM OCH BLI DIG SJÄLV IGEN! VÅGA STÅ UPP FÖR DIG SJÄLV OCH VAR DEN DU ÄR!
ÄLSKAR DIG GUMMAN OCH JAG SAKNAR OSS!! <3<3<3

1 kommentar:

Sarah sa...

du är helt klart den bästa gumman. Fan vad jag älska.. Tack för ditt underbara störd. Det betyder så mkt för mig. jag måste bara inse att man är värd bättre som man kanske inte är lika bra på.. Älskar dig