onsdag 15 oktober 2008

Väntar.

Idag tog jag de bara lungt först. Slappade vid TV/datorn, gick en liten prommenad med Cindy, åt lite mat m.m. Sen blev de plocka in och vika ren tvätt, diska, damsuga och torka golv. Blir mkt torka golv nu när lilla Cindy gumman löper. Din stackare, du blir så rastlös när du löper. Går fram och tillbaka och får aldrig nästan någon rikig ro :/<3. Önskar man nångång kunde ha lite mer pengar så man kunde höftröngta dig och göra MH-test så man kunde para deej så det blev sen massa små söta Cindisar. hehe :) Skulle vara hur gulligt som helst!! Annars ikväll kom mamma en sväng. Hade med seej lite frukt och frukostar. TackTack :) e ju väldigt fattigt här nu igen...har knappt någonting att äta :/ Hatar att leva såhär.:( Och så e de nästan en hel veckakvar tills man får pengar :/ UschUsch.

Pratade med Tess gumman nyss oxå. Blir så jävla arg. Fattar inte hur man kan vara så självisk!!!!Usch vilket svin! Önskar verkligen att de va något jag kunde göra för dig. <3<3<3<3 Känner mig så maktlös. Jaa en annan människa kan verkligen vända upp och ner på ens liv bara över en dag. :/ Hoppas allt löser sig till det bästa för dig.Det önskar jag verkligen. Och du vet att jag finns här om det e något! När som helst!

Nee nu får Marcus komma så man kan gå o lägga seej. Han skulle komma förbi snart. e ju smidigt för honom o sova här.. bara 5 min till jobbet typ. I stället för 20-25min när han sover hemma :P


Inga kommentarer: